۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰

بازی جالب مایکروسافت اج برای گذراندن اوقات آفلاین

ایتنا- نسخه جدید مایکروسافت اج بازی ویژه‌ای را برای کاربران آفلاین ارائه کرده است که بسیار پیچیده‌تر از نسخه ارائه‌شده در مرورگر کروم است.
بازی جالب مایکروسافت اج برای گذراندن اوقات آفلاین
نسخه جدید مایکروسافت اج بازی ویژه‌ای را برای کاربران آفلاین ارائه کرده است که بسیار پیچیده‌تر از نسخه ارائه‌شده در مرورگر کروم است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، مایکروسافت مرورگر اج خود را اخیرا دچار تغییرات زیادی کرده است که یکی از جالب‌ترین آن‌ها ارائه بازی بسیار مهیجی است که در هنگام آفلاین بودن می‌توانید به انجام آن بپردازید.
 
مایکروسافت پس از ماه‌ها بالاخره این نسخه از مرورگر اج را از حالت پیش‌نمایش درآورد و آن را بازی جدیدی به‌روزرسانی کرد که یاد آورد بازی SkiFree از گذشته‌های ویندوز است. این بازی بسیار تخصصی‌تر از بازی کروم آفلاین کروم است که در آن تنها باید یک دایناسور را از روی کاکتوس‌ها بپردانید. جذابیت این بازی حتی می‌تواند ساعت‌ها شما را گرفتار انجام آن بکند.
 
 
 
شما در این بازی باید برای فرار از چنگ یک هیولای دریایی از میان اشیای مختلفی که بر سر راهتان قرار می‌گیرد عبور کنید. شما همچنین می‌توانید برای انجام این بازی از ورودی‌های مختلف نظیر موس، کیبورد، تاچ یا حتی یک دسته بازی استفاده کنید. حالت‌های میدان دید بالا و سرعت‌پایین می‌تواند سختی این بازی را برای شما کاهش بدهد و حتی چند راز نهفته نیز در این بازی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را کشف کنید.
 
مسلم است که این بازی نمی‌تواند به‌عنوان یکی از منابع اصلی جذب مخاطب برای اج تلقی شود اما نشان‌دهنده این است که مایکروسافت به حدی روی این نسخه جدید از مرورگر خود سرمایه‌گذاری کرده است که حتی جزئیات کوچک را نیز به نحو بسیار مناسبی ارتقا داده است.
 
کد مطلب: 61078
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام