۵
۰
plusresetminus
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۴

جزئیات طرح تلویزیون اینترنتی رایگان

ایتنا - ​​​​​​​وزیر ارتباطات اعلام کرد: وزارت ارتباطات برای کاربران فضای مجازی اشتراک رایگان تلویزیون‌های اینترنتی در نظر گرفته است.
جزئیات طرح تلویزیون اینترنتی رایگان


«محمدجواد آذری جهرمی» در اینستاگرام خود با اعلام اینکه هدیه ویژه وزارت ارتباطات در سایت IcTGifts.ir قابل درسترسی است، افزود: بیایید هنر هنرمندان سینما و تلوزیون ایران که در سطح جهان زبان‌زد است را به گوش همه برسانیم. در سامانه هدیه‌های وزارت ارتباطات (پس از هدایای خبرنگاران، زوج‌های جوان، معلمین و ...) نوبت اشتراک تلویزیون‌های اینترنتی همراه با «ترافیک رایگان» است.  کافی است برای دریافت این اشتراک رایگان به IcTGifts.ir مراجعه کنید.

به گزارش ایتنا از ایرنا، «هر ایرانی یک تلویزیون اینترنتی»  به‌منظور ارتقاء سهم محتوای داخلی در سبد مصرفی کاربران و افزایش ضریب نفوذ خدمات دسترسی ثابت به شبکه ملی اطلاعات، این طرح با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران، مرکز ملی فضای مجازی، ارائه‌کنندگان خدمات ویدئوی خانگی و ارائه‌کنندگان خدمات دسترسی ثابت به شبکه ملی اطلاعات تهیه شده است تا با ایجاد هم‌افزایی و با تأمین سامانه‌های موردنیاز، هموطنان بتوانند ضمن برخورداری از اشتراک دسترسی ثابت به شبکه ملی اطلاعات از اشتراک یک‌ماهه رایگان خدمات تلویزیون اینترنتی نیز برخوردار شوند.

در این طرح هر خانواده و حتی هر یک از اعضای یک خانواده می توانند از طریق اینترنت ثابت خانگی از اشتراک رایگان یک‌ماهه برنامه های یک تلویزیون اینترنتی بهره مند شوند.

بر اساس این طرح هر فرد ایرانی که اشتراک تلویزیون اینترنتی نداشته باشد می‌تواند با استفاده از سامانه ictgifts.ir برای بهره برداری از برنامه‌های یکی از تلویزیون های اینترنتی ثبت نام کند.
کد مطلب: 61058
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
طرح بسیار عالی ، همگام با دنیا و تکنولوژی های روز ، این دست و دلبازی اشتراک رایگان یکماهه ، اما با توجه به گله و شکایات کاربران از کم و کیف خدمات اینترنت ، به گمانم اغلب با دیده شک و تردید به این طرح نگاه خواهند کرد. اگر نطارت و بازرسی ها بر خدمات اینترنت دقیق و قانونمند باشد ، بدون شک این طرح بدون پیشنهاد رایگان هم بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت . بعد از گذشت سالیان اغلب کاربران می دانند که رایگان امروز در فردایی هزینه بر خواهد بود.
farhad
feedback
Iran, Islamic Republic of
مزخرف و چرندی بیش نیست، تو خبرش می‌نویسه رایگان ولی من وقتی رفتم سایتش اونجا نوشته که فقط یکماه اشتراک رایگان میده.
خشایار
feedback
Iran, Islamic Republic of
یعنی انتظار داشتید تا ابد اشتراک رایگان بهتون بدن! در سایت هم موقع ثبت نام نوشته که یک ماه اشتراک رایگان
مجید
feedback
Iran, Islamic Republic of
باسلام من در این طرح شرکت کردم و اینترنت مخابرات دارم ولی علیرغم اینکه گفته شده حجم اینترنت رایگان است حجم اینترنت من تمام شد و متاسفانه هرچه پیگیری کردم هیچکس پاسخگو نبود مثل همیشه
دوستان حواستان باشه
محمد حسن
feedback
Iran, Islamic Republic of
بنظرم بهتر از گوشی هوهاوی وجود ندارد
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام