۰
plusresetminus
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۶

با طراحی سایت وب‌رمز در میان رقبایتان حرفه‌ای ظاهر شوید

برای خرید از فروشگاهی اینترنتی شما، نیازی نیست کاربران اینترنت شما را بشناسند. فقط کافیست محصولات خود را به درستی در اینترنت معرفی کنید تا مشتریان را به سمت سایت خود جذب کنید.
با طراحی سایت وب‌رمز در میان رقبایتان حرفه‌ای ظاهر شوید
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



شرکت وب‌رمز ارائه دهنده خدمات هاست، سرور و طراحی وب سایت ، در حدود دو دهه پیش فعالیت خود را در حوزه توسعه تجارت آنلاین در کشور آغاز کرد. همزمان با رشد زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در کشور هر روزه شرکت‌ها و کسب‌وکارهای بیشتری به سمت آنلاین شدن پیش می‌روند.
سازمان‌های بزرگ کشور نیز به اهمیت یکپارچه سازی اطلاعات درون سازمانی پی برده و با بهره‌گیری از خدمات طراحی پورتال سازمانی وب‌رمز به سیستمی یکپارچه برای مدیریت چندگانه اطلاعات متصل شده و دسترسی راحت‌تری را برای کارمندان و کاربران فراهم کرده‌اند. 
در چند سال اخیر فروشندگان و نمایندگان فروش برندهای مختلف نیز برای بالا بردن فروش خود به طور چشمگیری به ساخت فروشگاه اینترنتی روی آوردند. وب‌رمز با طراحی فروشگاه اینترنتی این شانس را به کسب‌وکار شما می‌دهد که کاربران اینترنت بتوانند از هرکجای کشور محصولات شما را پیدا کنند و سفارش دهند.
برای خرید از فروشگاهی اینترنتی شما، نیازی نیست کاربران اینترنت شما را بشناسند. فقط کافیست محصولات خود را به درستی در اینترنت معرفی کنید تا مشتریان را به سمت سایت خود جذب کنید.

با خدمات طراحی وب سایت وب‌رمز حرفه‌ای ظاهر شوید
 

شرکت وب‌رمز ارائه دهنده خدمات طراحی سایت اختصاصی و نیمه اختصاصی  با هدف توسعه مشاغل در بستر آنلاین طراحی سایت شرکتی و فروشگاه خود را با امکانات ویژه ارائه می‌کند.
برای داشتن یک سایت اختصاصی در ابتدا باید بدانید سایت قرار است دقیقا چه ارزشی را به کسب‌وکار شما اضافه کند و به منظور رفع کدام نیاز قرار است طراحی و پیاده‌سازی شود. بدین منظور ابتدا کسب‌وکار شما توسط تیم فنی وب‌رمز نیازسنجی می‌شود و در مرحله امکان‌سنجی مشخص خواهد شد که یک سایت به چه شکل پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.
در طراحی سایت اختصاصی یک سایت مطابق با نیازهای منحصر به فرد کسب‌وکار شما به صورت ویژه طراحی، کدنویسی و پیاده‌سازی می‌شود. این سایت شما را از رقبایتان متمایز می‌کند و امکانات بیشتری را نسبت به یک سایت نیمه‌اختصاصی در اختیار کسب‌وکار شما و مشتریانتان قرار می‌دهد.

ویژگی‌های طراحی سایت وب‌رمز 
•    طراحی مینیمال و خلاقانه برای صفحه اصلی و صفحه محصول
•    طراحی لوگوی سایت
•    بهره‌گیری از سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس 
•    ارائه کنترل‌پنل فارسی وردپرس برای مدیریت آسان سایت بدون دانش کدنویسی
•    ارائه فیلم آموزش تمام منوهای سایت 
•    امکان بروزرسانی و تغییر محتوای تمام قسمت‌های سایت 
•    ارائه طراحی ریسپانسیو برای نمایش صحیح سایت در موبایل

خدمات طراحی سایت نیمه‌اختصاصی وب‌رمز 
پکیج طراحی سایت نیمه اختصاصی وب‌رمز به منظور صرفه‌جویی در هزینه طراحی سایت برای صاحبان مشاغل یک سایت جذاب را مشابه سایر سایت‌های فعال در حوزه کاری شما را در اختیارتان قرار می‌دهد. طراحی سایت نیمه‌اختصاصی بیشتر مناسب سایت‌های شرکتی بوده و هزینه کمتری نسبت به یک سایت اختصاصی دارد.

طراحی سایت شرکتی وب‌رمز 
در طراحی سایت شرکتی یک سایت به منظور معرفی صنعت، خدمات و محصولات شما طراحی می‌شود. در این سایت شما به معرفی بخش‌های مختلف فعالیت‌های کاری خود می‌پردازید و تیم خود را معرفی می‌کنید. بدین شکل کاربرانی که به دنبال یک خدمت هستند از طریق سایت شرکتی شما متوجه خواهند شد که شما دقیقا قرار است چه کاری برای آن‌ها انجام دهید. در سایت شرکتی قرار نیست شما از طریق سایت فروش داشته باشید بلکه سایت قرار است مشتریان را به شما متصل کند.

طراحی سایت فروشگاهی وب‌رمز 
 

در طراحی سایت فروشگاهی شما می‌توانید علاوه بر معرفی خدمات و بخش‌های مختلف فعالیت خود، در سایت خود سبد خرید نیز داشته باشید و با اتصال سایت به درگاه پرداخت امکان سفارش آنلاین و خرید اینترنتی را نیز برای مشتریان خود فراهم کنید. بدین شکل سایت شما بدون محدودیت زمان و مکان، امکان خرید محصول را برای کاربران سایت از هر کجای کشور فراهم می‌کند.

مزیت طراحی سایت برای صاحبان مشاغل
تجربه کارآفرینان جوان نشان می دهد پردازش حجم بالای سفارشات از طریق سایت اینترنتی بسیار ساده‌تر از دریافت سفارش از طریق تلگرام و واتس‌اپ و اینستاگرام می‌باشد.
نسل امروز همه چیز را در اینترنت جستجو می‌کند. زمانی که کسب‌وکار خود را در بستر اینترنت معرفی می‌کنید کاربران اینترنت راحت‌تر به خدمات شما دسترسی پیدا‌ می‌کنند.
تا زمان نگارش این متن حدود چهار ماه از شیوع ویروس کرونا در ایران می‌گذارد و قرنطینه خانگی به پایان رسیده است اما کرونا همچنان قربانی می‌گیرد و سازمان‌های بهداشتی تمام کشورها هنوز به لزوم فاصله گذاری اجتماعی تا ماه‌های نامعلوم اصرار دارند. به نظر می‌رسد تا زمان کشف واکسن نیازمند عادت به این سبک جدید زندگی هستیم تا از سلامت خود و اطرافیانمان مراقبت کنیم.
رعایت فاصله اجتماعی و بسته شدن مراکز خرید بار دیگر اهمیت حضور کسب‌وکارها در بستر اینترنت را به صاحبان مشاغل یادآوری کرد. یک عامل مهم در جلوگیری از رکود کسب‌وکار‌ها در دوران شیوع کرونا همین فضای اینترنت بود. آمار فروش اینترنتی در دوران کرونا بالا رفت و فروش شب عید در دوران کرونا برای صاحبان مشاغل تجربه متفاوتی را رقم زد.

کلام آخر
رسالت شرکت وب‌رمز در دوران کرونا کمک به کسب‌وکارهای سنتی برای ورود به دنیای مدرن تجارت آنلاین است و با ارائه پکیج‌های مقرون به صرفه طراحی سایت و هاستینگ نهایت حمایت خود را از صاحبان مشاغل اعلام می‌دارد.
 
  
کد مطلب: 61049
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام