۰
plusresetminus
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۲

انواع مرورگر و تاریخچه انها و معرفی دانلود گوگل کروم برای کامپیوتر فایر فاکس برای ویندوز

مرورگر های مختلفی متناسب با اهداف مختلف طراحی و توسعه یافته اند ممکن است هدف از طراحی این مرورگر ها به طور خاص برای انجام کارهای برنامه نویسی باشد یا ممکن است هدف ان انجام امور مالی و بانکی که نیاز به امنیت بالا دارند اما مرورگر های مرسوم بیشتر برای انجام تمامی کار های روزمره طراحی شده اند.
انواع مرورگر و تاریخچه انها و معرفی دانلود گوگل کروم برای کامپیوتر فایر فاکس برای ویندوز
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



در این نوشته ما قصد داریم در رابطه با مرورگر ها و دانلود گوگل کروم برای کامپیوتر و دانلود فایر فاکس برای کامپیوتر صحبت کنیم.
روز به روز با گذر زمان همانطور که نیاز ما به اینترنت افزایش می یابد میزان استفاده ما نیز از اینترنت افزایش پیدا می کند. در گذشته نه چندان دور، تقریبا تمام مصرف اینترنت خانگی با استفاده از Browser ها که معادل فارسی آن مرورگر می شود خلاصه می شده است اما اکنون این مرورگر ها رقبای دیگری نیز پیدا کرده اند که اپلیکیشن ها هستند و به صورت مستقیم و بدون نیاز به مرورگر ها از اینترنت استفاده می کنند با این حال همچنان حجم عمده مصرف اینترنت خانگی با استفاده از همین مرورگر ها میباشد و همین موضوع میزان اهمیت انها را می رساند.

شما اگر قصد جستجو در فضای اینترنت برای موضوعی خاص و یا دانلود فیلم و اهنگ و یا حتی دانلود اپلیکیشن را داشته باشید اولین و ساده ترین کاری که انجام می دهید استفاده از همین مرورگر ها میباشد.
اگر بخواهیم تعریفی ساده برای انواع مرورگر بیان کنیم می توان آن را به عنوان ابزار یا نرم افزاری دانست که با اتصال به شبکه جهانی اینترنت می تواند دیتا مورد نظر ما را از سرور های مختلف دریافت و انها را به صورت قابل فهمی نمایش دهد و یا می تواند دیتا مورد نظر ما را به زبان کامپیوتر تبدیل کند و ان را برای سرور های مختلف در سراسر دنیا ارسال کند پس در کل مرورگر را می توان ابزاری تعریف کرد که امکان برقراری ارتباط را برای ما با فضای اینترنت برقرار میکند.

تعریف مرورگر و محبوب ترین ان در میان کاربران
در این میان مرورگر های مختلفی متناسب با اهداف مختلف طراحی و توسعه یافته اند ممکن است هدف از طراحی این مرورگر ها به طور خاص برای انجام کارهای برنامه نویسی باشد یا ممکن است هدف ان انجام امور مالی و بانکی که نیاز به امنیت بالا دارند اما مرورگر های مرسوم بیشتر برای انجام تمامی کار های روزمره طراحی شده اند که در آنها سعی شده است تا تمام ویژگی های مورد نظر برای انجام کار های مختلف نیز در نظر گرفته شده باشد به عنوان مثال دانلود گوگل کروم برای کامپیوتر و یا دانلود فایرفاکس برای کامپیوتر هر دو مرورگر هایی هستند که هدف از طراحی آن ها بیشتر انجام کار های روزمره می باشد و شما میتوانید با استفاده از این مرورگر ها تمامی کار های مورد نظر خود را بدون هیچگونه مشکلی در فضای اینترنت انجام دهید.

از میان تمامی این مرورگر ها بیشتر از همه چند مرورگر دارای محبوبیت بیشتر میباشند که اولین انها اینترنت اکسپلورر می باشد که مرورگر پیش فرض سیستم های عامل ویندوز میباشد اما به علت سرعت پایین این مرورگر و همچنین نداشتن امکانات مورد نظر کاربران دارای محبوبیت چندانی در میان کاربران نمی شد بعد از آن می توان به مرورگر سافاری که به صورت پیش فرض بر روی سیستم های عامل ios وجود دارید اشاره کرد که از لحاظ توسعه پیشرفت کافی را ندارد اما می تواند نیاز های اولیه کاربران را براورده کند سپس می توان از Opera Browser یاد کرد٬ مرورگری که دارای ویژگی های خوب و طراحی زیبایی میباشد و آن را میتوان مرورگر محبوب بسیاری از کاربران در سراسر دنیا دانست اما در این مقاله ما قصد داریم در رابطه با دانلود گوگل کروم و دانلود فایرفاکس بیشتر صحبت کنیم.
 

دانلود گوگل کروم برای کامپیوتر
ابتدا قصد داریم در رابطه با دانلود گوگل کروم برای کامپیوتر صحبت کنیم. Google Chrome همانطور که از اسم ان نیز می توان برداشت کرد ساخت شرکت گوگل و مورد تایید این شرکت می باشد و به صورت پیش فرض بر روی تمامی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید وجود دارد.
گوگل کروم را می توان یکی از جوان ترین و محبوب ترین مرورگر های موفق دانست که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۸ به بازار ارائه شد و از همان سال اول توانست جایگاه خود را در میان کاربران و فضای اینترنت پیدا کند البته درست است که از همان زمان تا کنون تغییرات فراوانی را با خود به همراه داشته است اما ساختار و طراحی ساده خود را همیشه حفظ کرده. دانلود گوگل کروم برای کامپیوتر را میتوان یکی از راه ها برای فرار کردن از اینترنت اکسپلورر پیش فرض بر روی ویندوز دانست.

گوگل کروم دارای مزیت های زیادی می باشد که همان ها میتوانند شما را مجاب به بهتر بودن و استفاده از آن نسبت به سایر رقبای خود کند.
گوکل کروم یک نرم افزار Open Source می باشد و همین موضوع باعث شده است تا روز به روز افزونه های کاربردی این نرم افزار بیشتر و قابل استفاده در شوند. گوگل کروم سعی کرده است تا اصل اساسی خود یعنی سرعت بالا را همیشه و در همه حال حفظ کند چرا که یکی از اصلی ترین مشکلات مرورگر استفاده زیاد از Ram سیستم می باشد اما گوگل کروم سعی کرده تا این استفاده را به حداقل و سرعت را به حداکثر برساند. محیط کاربری گوگل کروم بسیار ساده و شیک می باشد و کار کردن با ان نیز بسیار اسان میباشد. هر کدام از صفحات باز شده در این مرورگر به صورت جداگانه پردازش میشود به همین دلیل در صورت وقوع Crash در یکی از صفحات، شما میتوانید ان صفحه را بدون ایجاد مشکل برای دیگر صفحات باز ببندید و به ادامه کار خودتان بپردازید در نهایت دانلود گوگل کروم برای کامپیوتر به سلیقه و انتخاب شخصی شما مربوط میشود.
 

دانلود فایر فاکس برای کامپیوتر
مرورگر بعدی که قصد داریم در رابطه با ان صحبت کنیم مازیلا فایرفاکس میباشد که بیشتر با عنوان فایر فاکس شناخته می شود. پیش از ارائه گوگل کروم٬ دانلود فایر فاکس برای کامپیوتر بیش از هر مرورگر دیگری برای کامپیوتر انجام می شد اما بعد از به بازار امدن Google Chrome تاکنون، این دو مرورگر در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر قرار گرفته اند.
فایرفاکس برای بار اول در سال ۲۰۰۳ به بازار ارائه شده و در ابتدا تنها برای سیستم عامل ویندوز منتشر شد و بعد ها این مرورگر نسخه های مختلفی برای لینوکس٬ اندروید و ios به بازار ارائه کرد. این مرورگر را از سال ۲۰۰۳ تا سال ۲۰۰۸ که گوگل کروم ارائه شد می توان یکه تاز این عرصه دانست. شما میتوانید با دانلود فایر فاکس برای کامپیوتر از امکاناتی بیشتری به نسبت گوگل کروم استفاده کنید اما به همان نسبت سرعت این مرورگر کمتر می باشد و شما باید برای دسترسی به همان امکانات در گوگل کروم افزونه های مربوط به آنها را نصب کنید.

فایر فاکس نیز یک نرم افزار Open source می باشد که شما اگر بلد باشید می توانید افزونه مورد نظر خودتان را برنامه نویسی کنید و از آن در فایر فاکس استفاده کنید. فایرفاکس را می توان پایدار ترین مرورگر وب در دنیا دانست که می توانید از آن برای انجام کار های سنگین در فضای اینترنت بدون مشکل و Crash استفاده کنید.
در نهایت انتخاب میان دانلود گوگل کروم برای کامپیوتر و یا دانلود فایر فاکس برای کامپیوتر یا دیگر مرورگر به به عهده ی خود شما می باشد.
پیشنهاد می نماییم جهت دانلود برنامه ویندوز و یا اندروید از سایت ایزی پی سی بازدید نمایید
 
 
 
کد مطلب: 61038
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام