۰
plusresetminus
شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۲

آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، فرانسه ، عربی و آلمانی در سایت حافظ !

این سامانه محیطی است که اساتید، زبان آموزان، کادر اداری، خانواده ها و مدیران می توانند به صورت تعاملی با یکدیگر در ازتباط بوده و کمیت و کیفیت کلاس ها را بررسی و کنترل نمایند.
آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، فرانسه ، عربی و آلمانی در سایت حافظ !
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



موسسه زبان حافظ قرن امکان آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، فرانسه ، عربی و آلمانی را فراهم کرد.
 
 
سیستم مدیریت و آموزش مجازی اختصاصی موسسه زبان حافظ مشهد، فرصتی مغتنم برای ارائه کلاس ها و دوره های آموزش زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و عربی به صورت آنلاین  در بستر اینترنت فراهم می آورد.
این سامانه محیطی است که اساتید، زبان آموزان، کادر اداری، خانواده ها و مدیران می توانند به صورت تعاملی با یکدیگر در ازتباط بوده و کمیت و کیفیت کلاس ها را بررسی و کنترل نمایند.
 
موسسه زبانهای خارجي حافظ قرن ارتباطات با چند مركز برای آموزش آنلاین زبان عربی  ، آموزش آنلاین زبان فرانسه و انگلیسی و سایر زبان ها ، با در اختيار داشتن بيش از 200 نفر نيروي اداری و آموزشی  و سابقه آموزشی طولانی خود و با ارائه سيستمی منحصر به فرد برای سطوح متفاوت توانسته است طيف گسترده ای از علاقه مندان به زبانهای ( انگليسی – آلمانی –روسی –فرانسه- ايتاليايی - اسپانیولی - ترکی و عربی ) در دوره های كاربردی زبان را به مركز جلب كند.
 
 موسسه تحت مديريت و نظارت افرادی كه خود از اساتيد دانشگاه بوده و تجربه ای طولانی در امر تدريس دارند می باشد. تمامی كتب و برنامه آموزشی منطبق با اطلاعات روزدنيا ميباشد.
 
اين موسسه همچنين در راستای برگزاری دوره های كاركنان دولت، مجوز سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور را به شماره 1803/198157 دريافت نموده است.
 
 
گواهینامه ها
گواهینامه هایی که موسسه موفق به دریافت آنها شده است :
: ISO 29990-2010  این گواهینامه، موسسات آموزشی را در مسیر سیستم مدیریت کیفیت قرار می دهد
. ISO 9001-2015: این گواهینامه معیاری برای سیستم مدیریت کیفیت ارائه می نماید و با تولید ارائه خدمات و ارائه حمایت های کاربردی، نیازها و انتظارات مشتری را بر آورده کرده و رضایت مشتری را فراهم می آورد.
 
اين موسسه در سال 1387 با تلاش تمامي همكاران موفق به دريافت گواهينامه ISO 9001-2000 از موسسه √TÜ آلمان گرديد و تا اینک برای سومین بار موفق به اخذ تمدید آن گردیده است.
 
 
تجهیزات و امکانات
اين مركز مجهز به مؤثرترين و بيشترين امكانات آموزشی از قبيل آزمايشگاه زبان ، كتابخانه ، سايت اينترنت ، اینستاگرام، فيلمهای آموزشی ، و ديگر امكانات ضروری برای آموزش ميباشد. همه مراكز برای پيشبرد مسائل آموزشی و اداری خود ، تجهيزات كافي از قبيل دستگاههای زيراكس ، تكثير كاست ، فيلم ويديوئی ، دستگاه CDو مجموعه ای مناسب از دستگاههای صوتی و تصويری را از قبيل ويدئو پرژكتور جهت امر آموزش فراهم نموده است.
 
 
همکاری با شرکت ها و ادارات
اين مركز با قابليتهای فراوان خود با شركتها و ادارات مختلفی تا كنون جهت آموزش زبانهای ( انگليسی ، آلمانی، روسی، ایتالیایی ) همكاری داشته است. آموزش در اين مراكز با توجه به نيازهای ضروری سازمانهای مربوطه تنظيم می گردد. همچنين در مراكزی كه نياز به آموزش مهارت گفتاری و شنيداری ، بصورت عادی و تجاری داشته اند كلاسهای مربوطه برگزار گرديده است. ودر پايان هر دوره گواهينامه مورد تائيد سازمان مديريت را ارائه نموده است. اين كلاسها شامل برگزاری كلاسهای آمادگی آزمونهای بين المللیIELTS وTOEFL، نامه نگاری _ زبان تجاری_ زبان اختصاصی مديران وديگر كلاسهای ضروری موسسات و شركتها و ادارات بوده است.
 
همكاری موسسه هم با اعزام استاد به اين مراكز عملی شده و هم نيروهای اعزامی اين شركتها ادارات و سازمانها را در خود موسسه آموزش داده است. اسامی بخشی از اين ادارات، سازمانها و شركتها عبارتند از: دانشگاه علوم پزشكی ،چرم صدف ، قطار خودرو، شركت ملی گاز ، اداره مخابرات ،برج مراقبت پرواز و دهها سازمان و اداره ...
 
اين مركز با قابليتهاي فراوان خود با شركتها و ادارات مختلفي تاكنون جهت آموزش زبانهاي ( انگليسي ، آلماني ، روسي ، ایتالیایی) همكاري داشته است. آموزش در اين مراكز با توجه به نيازهاي ضروري سازمانهاي مربوطه تنظيم مي گردد. همچنين در مراكزي كه نياز به آموزش مهارت گفتاري و شنيداري ، بصورت عادي و تجاري داشته اند كلاسهاي مربوطه برگزار گرديده است. ودر پايان هر دوره گواهينامه مورد تائيد سازمان مديريت را ارائه نموده است. اين كلاسها شامل برگزاري كلاسهاي آمادگي آزمونهاي بين المللي  IELTS و TOEFL، نامه نگاري،زبان تجاري، زبان اختصاصي مديران وديگر كلاسهاي ضروري موسسات و شركتها و ادارات بوده است.
 
همكاري موسسه هم با اعزام استاد به اين مراكز عملي شده و هم نيروهاي اعزامي اين شركتها ادارات و سازمانها را در خود موسسه آموزش داده است.
 
در انتها توصیه میکنیم جهت بررسی کلاس های آنلاین موسسه حافظ به سایت hafez-li.ir مراجعه کنید.
 
کد مطلب: 61023
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام