۳
۰
plusresetminus
شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۸

ثبت ۱۲ هزار شکایت اینترنتی در یک ماه

ایتنا - ​​​​​​​تعداد ۲۱ هزار و ۱۸۴ شکایت در یک ماه گذشته در سامانه ۱۹۵ ثبت شده که ۱۲ هزار عدد از این شکایات، یعنی بیش از نیمی از آنها مربوط به اینترنت است.
ثبت ۱۲ هزار شکایت اینترنتی در یک ماه


سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ به‌منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راه‌اندازی شده است. کاربران سرویس‌های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی می‌توانند با مراجعه به سایت https://195.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵ شکایت‌های خود را از سرویس‌های مختلف حوزه ICT ثبت و پیگیری کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، کاربران در مراجعه به سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مبتنی‌بر مکان‌نمای جغرافیایی، ابتدا باید محل شکایت خود را در منوی جست‌وجو انتخاب و روی نقشه به‌صورت دقیق مشخص کنند و در مرحله بعدی اطلاعات شکایت شامل سرویس، نام اپراتور، نوع و موضوع شکایت را وارد کرده و با انتخاب دکمه مرحله بعد وارد منوی اطلاعات تماس شوند.

در این مرحله پس از ورود اطلاعات تماس و متن شکایت، گزینه ثبت را انتخاب کنند. پس از ثبت شکایت کاربر، کد رهگیری شکایت روی صفحه نمایش داده شده و همزمان به شماره تلفن همراه درج‌شده در اطلاعات تماس ارسال می‌شود.

کاربران می‌توانند با مراجعه مجدد به این سامانه و انتخاب گزینه پیگیری شکایت و وارد کردن کد پیگیری از وضعیت رسیدگی به شکایت خود مطلع شوند. همچنین مشترکان در این سامانه می‌توانند شکایت‌های سایر مشترکان در حوزه‌های مختلف ICT را مشاهده کنند و یا درصورت مستندات شامل تصویر، صوت آن را ضمیمه کنند.

در یک سال جاری، تعداد ۳۷ هزار و ۳۸۱ شکایت در سامانه ۱۹۵ رگولاتوری ثبت شده که ۲۸ هزار و ۲۵۸ شکایت خاتمه یافته است.
کد مطلب: 61020
برچسب ها: اینترنت
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
ایده و راهکار خوبی ست ، انشااله پیگیری و نتیجه بخش هم باشد. و با امید به اینکه در این بخش مفسد و فاسدی راه نیابد و رشد نکند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
دلت خوشه عامو!!! رایتل چندین ماه ازش تو ۱۹۵ شکایت کردیم هنوز نتونسته قسمت صورتحساب درست کنه! تنظیم مقررات و این سامانه کوچکترین تذکری بهش ندادن
feedback
Iran, Islamic Republic of
برو ببین چند نفر مثل من شکایت کردن، هیچ کاری برات نمی کن! ۱۹۵ یک جوابیه از طرف شرکت مذکور برات ایمیل وsms می کنه و مردم پی نخود سیاه میفرسته
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام