۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۶

ورود بی‌بی‌سی به دنیای استریم ویدیویی با نرم‌افزار together

ایتنا – ظاهرا ماجرای استریم ویدیوییبه یکی از جذاب‌ترین موارد برای شرکت‌های بزرگ فناوری در جهان بدل شده است و در این میان شرکتی که بیشتر در زمینه اخبار جهانی مشهور است یعنی بنگاه خبری بی بی سی نیز قصد دارد تا به این بازار وارد شود.
ورود بی‌بی‌سی به دنیای استریم ویدیویی با نرم‌افزار together
ظاهرا ماجرای استریم ویدیوییبه یکی از جذاب‌ترین موارد برای شرکت‌های بزرگ فناوری در جهان بدل شده است و در این میان شرکتی که بیشتر در زمینه اخبار جهانی مشهور است یعنی بنگاه خبری بی‌بی‌سی نیز قصد دارد تا به این بازار وارد شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از Engadget، در حقیقت برنامه اصلی بی‌بی‌سی این است که بتواند نمایش‌های ویژه خود را تحت یک سیستم به نام Together به کاربران خود ارائه کرده و به آن‌ها اجازه بدهد که بتوانند نمایش مد نظر خود را به صورت استریم ویدیویی مشاهده کنند.
 
این سیستم تنها به نمایش‌های ویدیویی منتهی نمی‌شود بلکه برنامه‌های صوتی بی‌بی‌سی نیز قرار است تحت این سیستم به کاربران عرضه شده و به صورت آنلاین استریم شوند.
 
 
 
به صورت دقیق‌تر باید گفت که این شرکت قصد دارد تا از سیستم مشهور BBC iplayer خود برای ارائه خدمات به کاربران این شبکه و سرویس Together استفاده کند.
 
این سرویس پیش از این برای ارائه خدمات دسترسی به نمایش‌های صوتی این شرکت مورد استفاده قرار گرفته بود  و به این ترتیب انتظار می‌رود که کیفیت و پایداری مناسبی در کیفیت خدمات این سرویس استریم ویدیویی وجود داشته باشد.
 
هنوز اطلاعات بیشتری درباره این سرویس به رسانه‌ها راه پیدا نکرده است ولی با توجه به عرضه زودهنگام این فناوری به کاربران به زودی امکان دریافت بازخوردهای مخاطبان و جزئیات بیشتر درباره این سرویس را خواهیم داشت و به همین دلیل نیز باید تا زمان دریافت اطلاعات بیشتر درباره این موضوع صبر کرد.
کد مطلب: 61010
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام