۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۶

دستبند هوشمندی که فاصله گذاری اجتماعی را به کارگران هشدار می‌دهد

ایتنا - کارگران بندری در بلژیک به طور آزمایشی از دستبندهای خاصی استفاده می‌کنند که با زیرپا گذاشتن پروتکل‌های فاصله گذاری اجتماعی به کاربران هشدار می‌دهد.
دستبند هوشمندی که فاصله گذاری اجتماعی را به کارگران هشدار می‌دهد


 کارگران بندرآنتورپ در بلژیک دستبندی را آزمایش می کنند که با زیرپا گذاشتن پروتکل‌های فاصله گذاری اجتماعی، به آنها هشدار می‌دهد.

به گزارش ایتنا از مهر، این دستبند RomwareONE نام دارد و توسط شرکت بلژیکی «رومبیت» ساخته شده است. گجت مذکور با استفاده از سیستم UWB مکان دقیق کارگران را ردیابی می کند.

پیش از این ، رومبیت حسگرهایی با هدف حفظ ایمنی در بندر نصب کرده تا کارگران در برابر ماشین آلات سنگین محافظت کند یا اگر فردی در آب افتاد، مکان دقیق آن را شناسایی کند.اکنون  شرکت مذکور طراحی فناوری خود را تغییر داده تا با پروتکل‌های فاصله گذاری اجتماعی سازگار شود.

سیستم UWB با اندازه گیری مدت زمان ارسال و دریافت سیگنال به یک شی، موقعیت آن را ردیابی می کند.  این سیگنال‌ها از دستگاه‌هایی مشابه آنتن ارسال می‌شود که در سراسر محیط بندر نصب شده‌اند.

دستبند مذکور  با این روش شعاعی اطراف هر کاربر در نظر می‌گیرد و اگر فرد دیگری از این شعاع به کاربر نزدیک تر شود، پیام هشداری به شکل ارتعاش صادر می کند.
کد مطلب: 61003
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام