۰
plusresetminus
جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰

گوگل فوتوز امکان کنترل بیشتر کاربران بر آلبوم‌های اشتراکی را فراهم می‌آورد

ایتنا - گوگل توضیح داده است که این تغییر نهایتا به کاربران کنترل بیشتری بر اینکه چه کسی به آلبوم اشتراک گذاشته شده دسترسی داشته باشد می‌دهد.
گوگل فوتوز امکان کنترل بیشتر کاربران بر آلبوم‌های اشتراکی را فراهم می‌آورد
گوگل تغییری را در اپ Google Photos خود اعلام کرده که برای کاربران امکان کنترل بیشتری را بر آلبوم‌های اشتراکی و اینکه چه کسی می‌تواند به آنها دسترسی پیدا کند فراهم می‌آورد. این شرکت می‌گوید که این قابلیت بر اساس قابلیت اشتراک‌گذاری مستقیمی ساخته شده که گوگل در دسامبر 2019 برای هر یک از ویدئوها و تصاویریش ارائه نمود. یک کارکرد اینچنینی در حال افزوده شدن است، بدون اینکه روش اشتراک‌گذاری قبلی حذف شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، گوگل فوتوز کاربران را قادر می‌سازد که آلبوم‌های ویدئوها و عکس‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند؛ این قابلیت شامل کپی کردن یک لینک و اشتراک‌گذاری آن با دیگران می‌شود. گوگل همچنین در حال افزودن توانایی اشتراک‌گذاری آلبوم‌ها با افراد دیگر از طریق اکانت‌های گوگلشان به جای از طریق یک لینک است. گوگل اعلام کرد که از این پس این حالت پیشفرض (دیفالت) خواهد بود.
 
با این تغییر، کاربران گوگل فوتوز بر روی دکمه Share بر روی یک آلبوم ضربه خواهند زد، سپس انتخاب خواهند کرد که دعوت‌ها را به کدام کاربران گوگل ارسال کنند. بیش از یک فرد از کانتکت‌های کاربر قابل انتخاب خواهد بود؛ هر یک از آنها مستقیما دعوت را به محض ارسال آن دریافت خواهند کرد.

 

برای کانتکت‌هایی که یک اکانت گوگل ندارند همچنان گزینه کپی کردن لینک اشتراک‌گذاری مستقیم وجود خواهد داشت؛ این لینک در یک پیام متنی، ایمیل یا از طریق روشهای مشابه قابل ارسال است. گوگل توضیح داده است که این تغییر نهایتا به کاربران کنترل بیشتری بر اینکه چه کسی به آلبوم اشتراک گذاشته شده دسترسی داشته باشد می‌دهد.
 
گوگل، در بلاگش اعلام کرد که، در چند روز آینده این قابلیت جدید را ارائه خواهد کرد. گوگل توضیح داده است که کاربرانی که لینکها را به اشتراک می‌گذارند می‌توانند هر زمان که مایل باشند قابلیت اشتراک‌گذاری لینک را خاموش کنند، همچنین امکان حذف افراد از آلبوم‌ها وجود دارد، که باعث حذف هرگونه محتوایی خواهد شد که ممکن است اجازه اشتراک‌گذاری در آن را پیدا کرده باشند.
 
 
کد مطلب: 61001
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام