۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۴

اخراج سه هزار کارمند اوبر

ایتنا - اوبر علاوه بر اخراج ۳۷۰۰ کارمند در ابتدای ماه جاری میلادی، به تازگی ۳ هزار کارمند دیگر خود را اخراج و ۴۶ دفترش نیز تعطیل کرده است.
اخراج سه هزار کارمند اوبر


اوبر به تازگی ۳ هزار کارمند خود را اخراج و تعدادی از دفاتر خود در سراسر جهان را تعطیل کرده است. این اقدامات برای کاهش هزینه‌های شرکت به دلیل رکود تقاضا و شیوع ویروس کرونا است.

به گزارش ایتنا از مهر، این شرکت در اوایل ماه جاری ۳۷۰۰ کارمند خود را اخراج کرده بود. با این حساب، شرکت تاکسی آنلاین اوبر حدود یک چهارم کارمندانش را اخراج کرده و همزمان با کاهش ۸۰ درصدی تقاضا  روبرو است.

طبق اطلاعات موجود اوبر ۴۵ دفتر کار خود را تعطیل و از سوی دیگر پروژه های فناورانه پرهزینه را نیز رها می‌کند. به عبارت دیگر این شرکت توسعه فناوری‌هایی برای ارتقای محصولات شرکت را رها می کند.

از سوی دیگر این شرکت مشغول بررسی هزینه پروژه‌هایی مانند  حمل کالا و خودروهای خودران است. در پی انتشار این خبر ارزش سهام اوبر ۹ درصد رشد کرد.

 دارا خسروشاهی مدیر ارشد اجرایی اوبر در نامه‌ای به کارمندان این شرکت نوشت: دلم می خواست پاسخ دیگری برای این وضعیت وجود داشت. با مدیران ارشد اجرایی دیگر صحبت کردم. شاید یکی از  آنها خبر خوشی به من می داد. اما در نهایت هیچ خبر خوشی وجود نداشت.
کد مطلب: 60987
برچسب ها: اوبر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام