۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۸
آغاز عصر استعمارگری در فضا؟

پرچم رسمی نیروی فضایی آمریکا برای ترامپ رونمایی شد

ایتنا- ارتش امریکا به‌تازگی پرچم نیروی فضایی خود را در کاخ سفید و برای دونالد ترامپ رونمایی کرد. این بخش در سال 2019 میلادی تأسیس شد.
پرچم رسمی نیروی فضایی آمریکا برای ترامپ رونمایی شد
ارتش امریکا به‌تازگی پرچم نیروی فضایی خود را در کاخ سفید و برای دونالد ترامپ رونمایی کرد. این بخش در سال 2019 میلادی تأسیس شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، به‌تازگی ارتش جدید آمریکا از برند جدید خود رونمایی کرد و به‌این‌ترتیب از پرچم نیروی فضایی تازه تأسیس شده ایالات‌متحده رونمایی شد.
 
ژنرال جان ریموند به‌عنوان رئیس عملیات فضایی و گروهبان راجر توبرمن به‌عنوان نمایندگان نیروی فضایی جدید آمریکا از پرچم رسمی این نیروی ارتشی جدید در کاخ سفید رونمایی کردند. در این پرچم پس‌زمینه سیاه با ستاره‌های روشن و تصویری از زمین و یک نشانه دلتای پیکان مانند در مرکز آن دیده می‌شود.
 
 
 
ما باید این کار را از مدت‌ها پیش آغاز می‌کرد اما توانستیم آن را در فضا بسازیم. ما برخی از باورنکردنی‌ترین سلاح‌هایی را که تابه‌حال دیده‌اید، توسعه داده‌ایم که به‌سرعت در حال حرکت است و افراد فوق‌العاده‌ای را در این مسئولیت داریم.» ترامپ به «تجهیزات نظامی باورنکردنی» و توسعه «موشک فوق‌العاده‌ای» اشاره کرد که به گفته وی 17 برابر سریع‌تر از موشک‌های فعلی است.
 
رونمایی از این پرچم با اعلامیه ریاست جمهوری مبنی بر تعیین روز 16 مه به‌عنوان روز نیروهای مسلح  همزمان شده است. ترامپ پرچم را «واقعاً زیبا» توصیف کرد. این پرچم در دفتر بیضوی به همراه پرچم سایر شاخه‌های ارتش به نمایش درخواهد آمد.
 
کد مطلب: 60981
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
گوگل مپ ، جی پی اس ، گجت های پوشیدنی ناظر بر سلامت جسم و جان ، اینترنت اشیا ، دقت سانتی متری مکان یاب ها ، و حالا چشم انداز نطارت از فضا بر هر آنچه روی زمین رخ می دهد ، کسب و گسترش دانش سرعت بسیار گرفته ، وای به حال آنانی که از این سرعت غافل شوند.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام