۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰

بیل گیتس و سرمایه ‌گذاری برای ساخت کیت خانگی تست کرونا

ایتنا- بیل گیتس برای کسب دانش در رابطه با شیوع ویروس کرونا برنامه تست خانگی کووید- در سیاتل 19 را ازنظر مالی پشتیبانی می‌کند.
بیل گیتس و سرمایه ‌گذاری برای ساخت کیت خانگی تست کرونا
بیل گیتس برای کسب دانش در رابطه با شیوع ویروس کرونا برنامه تست خانگی کووید- در سیاتل 19 را ازنظر مالی پشتیبانی می‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، بیل گیتس برنامه تست کرونای خانگی که باهدف تشخیص چگونگی انتقال ویروس در اجتماعات را پشتیبانی مالی می‌کند. او برای ارسال تست کرونا به خانه‌های سیاتل (SCAN) با شبکه ارزیابی کروناویروس سیاتل همکاری می‌کند. در این برنامه تصمیم گرفته شده است تا نمونه مخاط بینی تمامی افراد حتی آن‌ها که هیچ علائمی ندارند نیز جمع‌آوری شود.
 
بیل گیتس در این رابطه اعلام کرد که:« هدف SCAN به‌عنوان یک برنامه نظارتی تست همه افراد یا خدمت به‌عنوان جایگزین مراقبت پزشکی نیست. این برنامه پتانسیل تبدیل‌شدن به ابزاری مهم برای مقامات رسمی که به دنبال بینش‌هایی در رابطه با شیوع و رفتار این ویروس هستند را دارد.»
 
 
 
نتایج به‌دست‌آمده از این تست‌ها با اطلاعات سنی، جنسیتی، نژادی، زیپ کد یا شرایط فعلی سلامت فرد تطبیق داده می‌شود. سپس این داده‌ها توسط محققان برای دریابی شیوع کووید-19 و کمک به تشخیص جوامع درخطر مورداستفاده قرار می‌گیرد. در این برنامه در حال حاضر 300 نفر به‌صورت روزانه تست می‌شود و برنامه‌هایی برای تائید دریافت این تست‌ها از روز چهارشنبه روی وب‌سایت SCAN قرار می‌گیرد.
 
بنیاد بیل و ملیندا گیتس 300 میلیون دلار به تلاش‌های جهانی برای مبارزه با کووید-19 اهدا می‌کند. در ماه آوریل ، گیتس اعلام کرد که تمام توجه این بنیاد بر كروناویروس متمرکز است. آمارها تا روز چهارشنبه نشان‌دهنده ابتلای 4.3 میلیون نفر و مرگ 293 هزار نفر در سراسر جهان است.
کد مطلب: 60952
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام