۰
plusresetminus
شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰

میزان خرید آنلاین در هر روز از ماه آوریل به اندازه "بلک فرایدی" بود

ایتنا - تحلیلگران پیشبینی کرده‌اند که خرده‌فروشی، به دلیل پاندمیک کروناویروس، در سال 2020 شاهد افت جهانی 2.1 تریلیون دلاری خواهد بود. همزمان، آمازون اعلام کرد که عایدی این شرکت در سه ماهه اول 2020 نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش یابد.
میزان خرید آنلاین در هر روز از ماه آوریل به اندازه "بلک فرایدی" بود
با اینکه بسیاری از فروشگاههای سنتی درهای خود را در طی پاندمیک کروناویروس بستند، ولی فروشندگان آنلاین رونق چشمگیری را تجربه کردند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از مشبل، در آوریل، سایت‌های تجارت الکترونیکی ترافیکی بیش از ترافیک بلک فرایدی (جمعه سیاه) پارسال را تجربه کردند، آن هم در تک تک روزهای این ماه.
 
گزارش جدید از یک پلتفرم داده‌های بازاریابی تجارت الکترونیکی PriceSpider نشان می‌دهد که از ابتدای ماه گذشته ترافیک خرید آنلاین به طور مداوم از بلک فرایدی بیشتر بوده است. در مجموع، این میزان خرید 108% نسبت به متوسط سال گذشته رشد داشته است.
 
آنتونی فری، مدیرعامل پرایس‌اسپایدر، در بیاینیه‌ای گفت: «در چند هفته گذشته، ما شاهد تغییرات بی‌سابقه‌ای در تجارت الکترونیکی بوده‌ایم، چه در زمینه میزان خرید آنها، و یا اینکه چه چیزی را می‌خرند و چه از کجا آن را می‌خرند». این شرکت با همکاری برندهای عمده اقدام به ردگیری اطلاعات خرده‌فروشی در میان هزاران فروشگاه آنلاین همچون والمارت، آمازون و تارگت کرده است
 
این رونق تجارت الکترونیکی همچنان ادامه داشته است. بنا بر اعلام پرایس‌اسپایدر، ترافیک در 3 مه (14 اردیبهشت)، که یک «روز رکوردزنی» بود، 233 درصد نسبت به یک روز معمول پیش از آغاز دستورات قرنطیه خانگی [در آمریکا] افزایش یافت.
 
و این رشد فقط به ترافیک مربوط نمی‌شود. بلکه فروش هم رشد چشمگیری داشته است. داده‌های تراکنشهای آنالیز شده توسط پرایس‌اسپایدر نسبت به 22 آوریل تا 28 آوریل با هفته بلک فرایدی مقایسه شدند.
 
برخلاف روز بلک فرایدی، انگیزه خریدکنندگان دستیابی به تخفیف بالا نیست. بلکه در دوران شیوع کروناویروس مردم بر انبار کردن اقلام ضروری تمرکز داشته‌اند.
 

طبقه‌بندیهای لوازم الکترونیکی مصرفی، آرایشی و بهداشتی، غذا و نوشیدنی، و سخت‌افزار شاهد رشد 589 درصدی نسبت به سال گذشته بودند.
 
تحلیلگران پیشبینی کرده‌اند که خرده‌فروشی، به دلیل پاندمیک کروناویروس، در سال 2020 شاهد افت جهانی 2.1 تریلیون دلاری خواهد بود. همزمان، آمازون اعلام کرد که عایدی این شرکت در سه ماهه اول 2020 نسبت به سال گذشته با 21 درصد افزایش از بیش از 59 میلیارد دلار در 2019 به بیش از 75 میلیارد دلار در سال جاری رسیده است.
 
این رخدادها در حالیست که بحثهای داغی در فضای آنلاین درباره یک پیشبینی شکل گرفته است که حکایت از آن دارد که جف بزوس، بنیانگذار و مدیرعامل آمازون، تا سال 2026 به اولین تریلیاردر تبدیل خواهد شد. در بحبوحه رشد سهام بزوس، کارکنانش هم مشتاقانه منتظرند که این شرکت دستمزد و اضافه کاری پرداختی برای ماه آینده را افزایش دهد.
 
 
کد مطلب: 60947
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام