۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۱

گوگل آغاز یک همکاری طرف‌اول یکپارچه‌سازی‌شده با VMware را اعلام کرد

ایتنا - این سرویس نویدبخش به حداقل رساندن مشکلات عملیاتی یک شرکت با پشتیبانی کاربر به کاربر است.
گوگل آغاز یک همکاری طرف‌اول یکپارچه‌سازی‌شده با VMware را اعلام کرد
کمپانی گوگل گام بعدی را در شراکتش با VMware برداشت و آغاز به کار یک سرویس طرف اول یکپارچه‌سازی‌شده را اعلام کرد که مطابق آن، برای مشتریانش امکان مهاجرت یا اجرای محیط‌های VMware در گوگل کلود را فراهم می‌آورد.
بدین ترتیب «موتور VMware گوگل کلود» یک پشته «بنیان کلود VMware» کاملا مدیریت شده را بر روی زیرساخت اختصاصی گوگل ارائه می‌کند.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از ZDNet، با این سرویس جدید، مشتریان قادر خواهند بود مستقیما از طریق کنسول گوگل کلود به یک محیط اختصاصی VMware متصل شوند تا بارهای کاری درجایشان را به ابر مهاجرت یا بسط دهند.
 
در همین خصوص، آجای پاتل، از مدیران ارشد واحد کسب و کار نرم‌افزاری ارائه دهنده خدمات ابری VMware، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «Vmware و گوگل کلود در یک کار مشترک به استراتژی‌های چندابری مشتریان کمک می‌کنند، و این "موتور VMware گوگل کلود" جدید مشتریان متقابل ما را قادر به ایجاد تحول دیجیتالی و تاب‌آوری کسب و کارشان با استفاده از همان "بنیان کلود VMware" که امروز بر روی دیتاسنترهای آنها اجرا می‌شود خواهد نمود. بدین ترتیب، موتور VMware گوگل کلود سازمان‌ها را قادر می‌سازد که به سرعت محیط VMwareشان را در گوگل کلود مستقل کنند، مقیاس‌پذیری، چابکی و دسترسی را برای سرویس‌های بومی ابری فراهم نموده و در عین حال امکان آشنایی و سرمایه‌گذاری در آموزش و ابزارهای VMware را فراهم بیاورند».
 
این سرویس نویدبخش به حداقل رساندن مشکلات عملیاتی یک شرکت با پشتیبانی کاربر به کاربر است. گوگل کلود چرخه عمر پشته نرم‌افزاری VMware را مدیریت می‌کند و مدیریت همه زیرساخت‌ها و ارتقاءهای مرتبط را بر عهده می‌گیرد.
همچنین شبکه‌سازی اختصاصی و سرویس‌های شبکه‌سازی همچون Interconnect و VPN امکان اتصال‌پذیری و دسترسی یکپارچه به محیط‌های درمحل را فراهم می‌آورند.
 


توماس کوریان، مدیر گوگل کلود، در توضیح بیشتر می‌گوید که اکنون بیش از یک سال است که گوگل کلود در حال ساخت یک استراتژی متمرکز بر مشتریان سازمانی است، با این هدف که گوگل کلود به «آسان‌ترین فراهم‌آورنده خدمات ابری که می‌توان با آن به کسب و کار پرداخت» تبدیل شود.
 
این تا حدود زیادی به معنای فراهم‌سازی امکان اجرای بارهای کاری بسیار مهم در GCP، از جمله بارهای کاری VMware و SAP، است.

در تابستان گذشته، گوگل کلود اعلام کرد که احتمالا پشتیبانی از بارهای کار VMware را بر روی گوگل کلود آغاز خواهد کرد. سپس در پاییز، این شرکت CloudSimple را به تملک در آورد که سازنده نرم‌افزاری است که برای مشتریان امکان مهاجرت و اجرای بومی بارهای کاری VMware را در ابرهای عمومی فراهم می‌آورد.
  
کد مطلب: 60941
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام