۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰

اپ اسپاتیفای کیدز با قابلیت‌های جدید برای کنترل توسط والدین به‌روزرسانی شد

ایتنا - تِرکی که در اکانت یک کودک مسدود شود دیگر در زمانی که آن موسیقی را جستجو کند نمایش داده نخواهد شد.
اپ اسپاتیفای کیدز با قابلیت‌های جدید برای کنترل توسط والدین به‌روزرسانی شد
اپ نسبتا جدید Spotify Kids با قابلیت‌های جدیدی آپدیت شده است، و والدین را قادر به می‌سازد تا کودکانشان را پایش کنند و موسیقی که به آن گوشی می‌دهند را مدیریت کنند. این قابلیت‌ها در اپ اختصاصی اسپاتیفای کیدز، که تنها برای مشترکان پولی (Premium) قابل دسترسی است، قابل استفاده هستند. یکی از کارهای دیگری که والدین می‌توانند انجام دهند این است که می‌توانند در اکانت فرزند (grown-up) خود لاگین کنند تا سوابق موسیقی‌هایی که هر یک از فرزندانشان در زمان استفاده از اسپاتیفای کیدز گوش داده‌اند را ببینند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، اسپاتیفای کیدز دقیقا آن چیزیست که به نظر می‌رسد: یک اپ مستقل که اختصاصا برای کاربران کم سن و سال ساخته شده است. این اپ امکان دسترسی به محتوای متناسب با سن را برای کودکان فراهم می‌آورد، آنها را قادر می‌سازد تا تِرکهای صوتی را برای اجرا کردن به صورت آفلاین دانلود کنند، و برخی قابلیتهای دیگر. این اپ بر روی اندروید و iOS قابل دسترسی است.
 
اکنون والدین می‌توانند همه ترک‌هایی را که کودک به آنها گوش داده را ببینند و، در صورت لزوم، مستقیما ترک‌هایی که مناسب نیستند را با استفاده از یک قابلیت جدید بلاک کردن مسدود کنند.

 

والدین می‌توانند از این قابلیت برای لاگین کردن در بخش‌های فرزندانشان در اسپاتیفای کیدز استفاده کنند. در این اکانت لیستی از پروفایل هر کودک زیر نام خودش دیده می‌شود؛ والدین با ضربه زدن روی اسم هر کدامشان وارد اکانتشان می‌شوند و می‌توانند سابقه شنیداری آنها را ببینند. [در صورتی که آن آهنگ را برای فرزندشان مناسب تشخیص ندادند] روی آیکون موجود در سمت راست ترک‌ها بزنند تا ترک مورد نظر مسدود (بلاک) شود.
 
ترکی که در اکانت یک کودک مسدود شود دیگر در زمانی که آن موسیقی را جستجو کند نمایش داده نخواهد شد. فرزندان دیگری که در این اکانت لیست شده باشند همچنان قادر به دسترسی به آن آهنگ خواهند بود، البته اگر آهنگ مورد نظر برای آنها هم بلاک نشده باشد. سوابق شنیداری کودکان پشت یک PIN حفاظت شده است و، همانگونه که انتظار می‌رود، کاربران می‌توانند هرگونه محتوایی که در آینده انتخاب می‌کنند را از لیست مسدود شده‌ها خارج کنند (unblock کنند).
 
 
کد مطلب: 60921
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام