۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰

مایکروسافت فمیلی: نرم‌افزاری ویژه برای کنترل استفاده اینترنت کودکان توسط والدین

ایتنا- نسخه محدودی از پیش‌نمایش نرم‌افزار امنیت خانواده یا Family Safety مایکروسافت برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه می‌شود.
مایکروسافت فمیلی: نرم‌افزاری ویژه برای کنترل استفاده اینترنت کودکان توسط والدین
نسخه محدودی از پیش‌نمایش نرم‌افزار امنیت خانواده یا Family Safety مایکروسافت برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه می‌شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، به گفته مایکروسافت نرم‌افزار امنیت خانواده باهدف کمک به والدین دریافتن تعادلی بین دنیای دیجیتال، ارائه استقلال به فرزندان و درعین‌حال تنظیم مرزهایی برای دنیای دیجیتال آن‌ها ساخته شده است و هم‌اکنون به‌صورت محدود در اختیار برخی کاربران قرار می‌گیرد.
 
نرم‌افزار امنیت خانواده می‌تواند منجر به شروع گفتگوهایی در رابطه با امنیت اینترنت و تنظیم محدودیت‌های زمانی مرتبط با استفاده از آن شود. علاوه بر این، نرم‌افزار یادشده قابلیت‌هایی نظیر کنترل محتوا و گزارش‌های فعالیت را به والدین ارائه می‌دهد.
 
برای مثال والدین می‌توانند از طریق امنیت خانواده برترین وب‌سایت‌های مشاهده‌شده، عبارت‌های جستجوها و جاهایی که فرزندانشان به اشتراک موقعیت مکانی خود پرداخته‌اند را مشاهده کنند.
 
 
 
همچنین شرکت مایکروسافت دراطلاعات منتشر شده درباره محصولات خود اعلام کرده است که تصمیم دارد قابلیت‌های امنیت رانندگی را نیز در ماه‌های آینده به این نرم‌افزار بیفزاید.
 
شما برای ورود به نسخه پیش‌نمایش این نرم‌افزار می‌بایست از طریق مایکروسافت یک گروه خانوادگی تشکیل داده و سپس فرم‌های درخواست شده را پر کنید. مایکروسافت اعلام کرد که این نرم‌افزار هم‌اکنون تنها در اختیار چند کاربر محدود قرار خواهد گرفت.
 
لازم به ذکر است که مایکروسافت نرم‌افزار امینت خانواده را در ماه مارس به‌عنوان بخشی از 365 نرم‌افزار و قابلیت مختلفی که برای عرضه در ماه‌های آینده برنامه ریزی شده است، ارائه کرد.
 
کد مطلب: 60916
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام