۰
plusresetminus
جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۳

احتمال تأخیر در عرضه ایرپادهای جدید در پی شیوع کرونا

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن است که شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان موجب شده است که تولید و عرضه ایرپادهای جدید به تعویق بیفتد.
احتمال تأخیر در عرضه ایرپادهای جدید در پی شیوع کرونا
گزارش‌ها حاکی از آن است که شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان موجب شده است که تولید و عرضه ایرپادهای جدید به تعویق بیفتد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، شیوع ویروس کرونا و تلاش جامعه جهانی برای مبارزه با آن موجب شده است که برنامه‌ریزی‌های عرضه فناوری‌های جدید در سال جاری میلادی با دشواری‌های زیادی روبرو شود.در همین راستا به نظر می‌رسد که  نسخه جدید ایرپادهای اپل نیز جزو آن دسته از گجت‌ها هستند که عرضه آن‌ها به بازار به تعویق افتاده است.
 
گزارش‌های جدید به‌دست‌آمده از تحلیل و بررسی‌های نیکی آسایی اظهار کرده است که اپل در تلاش است تا بخشی از تولیدات ایرپادهای خود را به‌جای چین به ویتنام بسپارد و همین امر موجب شده است که برنامه‌های این کمپانی برای عرضه نسخه‌های جدید ایرپادها در سال جاری تحت تأثیر قرار بگیرد.
 
 
 
این امر با پیش‌بینی‌های مینگ چی کو به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین تحلیلگران اپل سازگار است. او در این رابطه پیش‌بینی کرده بود که ایرپادهای جدید زودتر از سال 2021 میلادی به بازار عرضه نخواهند شد و به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی واقعا در حال رخ دادن است.
 
گزارش نقد و بررسی نیکی آسیایی نیز اعلام کرده است که تقاضا برای ایرپادها به دلیل شیوع ویروس کرونا و بسته شدن تمام فروشگاه‌های اپل در سراسر جهان بسیار کاهش پیداکرده است. همچنین تولید مدل‌های فعلی ایرپادها هم‌اکنون به دلیل شرایط پیش‌آمده به ده درصد رسیده است.
 
کد مطلب: 60891
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام