کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه قابلیت تماس‌‌های تحت وب و حالت خانواده توسط گوگل دو

سايت خبری ايتنا , 27 ارديبهشت 1399 ساعت 15:00

ایتنا- گزارش‌ها خبر از آن می‌دهند که قابلیت‌های جدیدی نظیر حالت خانواده و تماس تحت وب به‌زودی برای کاربران گوگل دو عرضه می‌شود.


گزارش‌ها خبر از آن می‌دهند که قابلیت‌های جدیدی نظیر حالت خانواده و تماس تحت وب به‌زودی برای کاربران گوگل دو عرضه می‌شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، گوگل در این روزهای همه‌گیری ویروس کرونا تمام تلاش خود را برای بهتر کردن گوگل دو کرده است اما به نظر می‌رسد که کار این کمپانی با دو تمام نشده است. این کمپانی اخیراً به‌روزرسانی‌های جدیدی را عرضه کرده است که چت‌ها زنده‌تر از قبل می‌کند.
 
 شما با استفاده از این قابلیت جدید که حالت خانواده نام دارد می‌توانید در چت‌های خانوادگی خود افکت‌های واقعیت افزوده و نقاشی‌های جذابی را بیفزایید. رابط کاربری این بخش دکمه‌های بی‌صدا و تعلیق را حذف کرده است تا کودکان خانواده به‌صورت ناخواسته تماس را قطع نکنند.
 
این افکت‌ها و علائم در طی هفته جاری به‌تمامی چت‌های یک‌به‌یک کاربران اندروید و iOS نیز وارد خواهد شد و افکت روز مادر نیز آغاز ارائه آن‌ها خواهد بود. همچنین در این به‌روزرسانی جدید تماس‌های گروهی نیز آسان‌تر شده‌اند. گوگل قصد دارد تا طی هفته آینده تماس‌های گروهی تحت وب را نیز فعال کند.
 

 
 
این قابلیت جدید پوسته جدیدی دارد که به شما این امکان را می‌دهد به‌صورت همزمان افراد بیشتری را به تماس خود اضافه کنید. همچنین وارد شدن به یک تماس آسان‌تر از گذشته شده است و شما مانند بسیاری از چت‌های گروهی دیگر می‌توانید هرکسی را با ارسال یک لینک به گروه وصل کنید. البته این قابلیت در ابتدا تنها روی کروم فعال است.
 
کمپانی گوگل قصد دارد تا با عرضه این قابلیت‌های جدید نرم‌افزار دو را به‌عنوان جایگزینی برای گوگل میت و زوم معرفی کند. گوگل با عرضه این ویژگی‌ها آن دسته از کاربرانی را هدف قرار داده است که در حال حاضر به‌صورت محدود از گوگل دو استفاده می‌کنند اما می‌خواهند کاربری‌هایی نظیر ارتباط با خانواده، دوستان یا کارمندان را به‌صورت جامع در یک نرم‌افزار داشته باشند.
 


کد مطلب: 60890

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60890/عرضه-قابلیت-تماس-های-تحت-حالت-خانواده-توسط-گوگل-دو

ايتنا
  https://www.itna.ir