۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۰

نسخه بازطراحی شده فیس‌‌بوک به زودی برای همه عرضه خواهد شد

ایتنا- فیس‌بوک نسخه بازطراحی شده دسکتاپ خود را به‌زودی و در طی چند هفته برای تمامی کاربران در سراسر دنیا فعال خواهد کرد.
نسخه بازطراحی شده فیس‌‌بوک به زودی برای همه عرضه خواهد شد
فیس‌بوک نسخه بازطراحی شده دسکتاپ خود را به‌زودی و در طی چند هفته برای تمامی کاربران در سراسر دنیا فعال خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، فیس‌بوک بالاخره تصمیم گرفت که نسخه بازطراحی شده دسکتاپ این شبکه اجتماعی را برای تمامی کاربران در سراسر دنیا عرضه کند. این کمپانی به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا در طی چند هفته این نسخه را به‌صورت کامل برای کاربران ارائه کند. همچنین این نسخه از فیس‌بوک به‌صورت پیش‌فرض برای تمامی افرادی که از کامپیوتر خود برای ورود به این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند، فعال می‌شود.
 
البته زمان زیادی طول کشید که فیس‌بوک بالاخره به این مرحله برسد. مارک زاکربرگ در سال 2019 از این نسخه رونمایی کرد و اولین دسته از کاربران خارج از این کمپانی در ماه اکتبر فرصت استفاده از این نسخه را پیدا کردند. با شروع سال جدید این نسخه برای درصد کوچکی از کاربران در سراسر دنیا عرضه شد و در ماه گذشته اکثریت کاربران فیس‌بوک گزینه‌ای برای فعال‌سازی این رابط کاربری جدید دریافت کردند.
 
 
 
کار با رابط کاربری دسکتاپ جدید فیس‌بوک مانند همه نسخه‌های بازطراحی شده در ابتدا اندکی سخت است و اگر از صفحه‌نمایش‌های با کیفیت بالا استفاده می‌کنید، این کار برای شما دشوارتر نیز خواهد بود. نکته اصلی اینجاست که فیس‌بوک به‌طور چشم‌گیری فرایند مسیریابی را آسان‌تر کرده است و نوار بالایی این وب‌سایت هم‌اکنون دسترسی سریع به صفحه‌های خانه، مشاهده‌ها، بازار، گروه‌ها و گیمینگ را فراهم کرده است.
 
همچنین شما توجه خواهید شد که رنگ آبی ویژه فیس‌بوک در نوار بالایی به کار نرفته است. فیس‌بوک این کار را به این خاطر انجام داده است که ساخت حالت تاریک روی دسکتاپ راحت شود. شما می‌توانید این قابلیت را از طریق کلیدی در منوی دراپ داون تنظیمات فعال کنید.
 
همچنین فیس‌بوک مدعی شده است که صفحه خانه در این نسخه جدید سریع‌تر لود می‌شود و رفتن به صفحات مختلف نیز راحت‌تر و سریع‌تر انجام خواهد شد. تغییر دیگر این شبکه اجتماعی خبر از آن دارد که طراحی واکنشی این وب‌سایت هم‌اکنون بهتر از قبل با اندازه‌های مختلف صفحه‌نمایش تطبیق پیدا می‌کند. 
کد مطلب: 60888
برچسب ها: فیس‌بوک
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام