۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۰

بازگشایی فروشگاه‌های اپل در چهار ایالت امریکا

ایتنا- کمپانی اپل در راستای بازگشت به شرایط عادی خود قصد دارد تا در طی هفته آینده فروشگاه‌های خود را در پنج ایالت آمریکا بازگشایی کند.
بازگشایی فروشگاه‌های اپل در چهار ایالت امریکا
کمپانی اپل در راستای بازگشت به شرایط عادی خود قصد دارد تا در طی هفته آینده فروشگاه‌های خود را در پنج ایالت آمریکا بازگشایی کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، اپل قصد دارد تا در طی هفته آینده برخی از فروشگاه‌های خود را در ایالت‌های آیداهو، کارولینای جنوبی، آلاباما و آلاسکا بازگشایی کند. این کمپانی تمامی فروشگاه‌های خارج از چین خود را در میانه ماه مارس به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل کرد. اپل در شروع ماه آوریل به کارمندان اپل استور در آمریکا اعلام کرد که فروشگاه‌ها حداقل تا اوایل ماه مه بسته خواهند ماند.
 
این کمپانی در بیانیه‌ای به CNBC اعلام کرد که:« تیم ما به‌طور مرتب داده‌های سلامت محلی و راهنمایی‌های دولت را تحت نظارت دارد و به‌محض این‌که بتوانید با ایمنی فروشگاه‌هایمان را بازکنیم، این کار را خواهیم کرد.» این فروشگاه قرار است تا دمای بدن افراد را چک کمد و کارمندان نیز با پوشش کامل صورت تنها به تعداد محدودی از مشتریان اجازه می‌دهند که به صور هم‌زمان به داخل فروشگاه وارد شوند.
 
 
 
اپل در طی چند هفته گذشته تلاش کرد تا با فرایندی آهسته به شرایط نرمال بازگردد و در همین راستا فروشگاه‌های خود در کره جنوبی، استرالیا و آلمان را بازگشایی کرد. این کمپانی هنوز اعلام نکرده است که چه تعداد از شش فروشگاه خود در این ایالت در طی هفته آینده در های خود را به روی مشتریان باز خواهند کرد اما تمرکز آن‌ها روی تعمیر محصولات خواهد بود.
 
اپل هنوز هم مشتریان خود را به خرید آنلاین محصولات تشویق می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد که به‌جای حضور فیزیکی در فروشگاه‌ها و خرید حضوری این کار را به‌صورت آنلاین انجام بدهند.
 
کد مطلب: 60887
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام