۰
plusresetminus
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰

انتقال حساب‌‌های کاربری اندروید بین دستگاه‌ها ممکن شد

ایتنا- سرویس تشخیص هویت دوعاملی اندروید هم‌اکنون به کاربران این امکان را ارائه می‌دهد که حساب‌های کاربری‌شان را به‌راحتی بین دو دستگاه اندروید جابه‌جا کنند.
انتقال حساب‌‌های کاربری اندروید بین دستگاه‌ها ممکن شد
سرویس تشخیص هویت دوعاملی اندروید هم‌اکنون به کاربران این امکان را ارائه می‌دهد که حساب‌های کاربری‌شان را به‌راحتی بین دو دستگاه اندروید جابه‌جا کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، گوگل سال‌هاست که تغییرات عمده‌ای در نرم‌افزار تائید کننده هویت اندروید ایجاد نکرده است و آخرین به‌روزرسانی بزرگ این نرم‌افزار به سال 2017 بازمی‌گردد. اما به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک قابلیت کاربردی جدیدی را به این سیستم بیفزاید.
 
 
 
گوگل به‌زودی به‌روزرسانی جدیدی را برای این نرم‌افزار ارائه می‌کند که از طریق آن می‌توانید حساب‌های کاربری گوگل را به دستگاه‌های مختلف انتقال بدهید. این کار با استفاده از قابلیت ورود و خروج جدیدی انجام می‌شود که با ساختن یک کد QR برای اسکن در دستگاه مقصد حساب‌های کاربری را بین دستگاه‌ها جابه‌جا می‌کند.
 
 به‌این‌ترتیب ازاین‌پس می‌توانید ایمیل‌های کاری یا شبکه‌های اجتماعی محبوبتان را درحالی‌که آن‌ها را با تشخیص هویت دوعاملی محفوظ نگه می‌دارید از یک دستگاه اندرویدی به دستگاه دیگر انتقال بدهید.
 
علاوه بر این طراحی این نسخه جدید نیز تغییرات زیادی داشته و نسبت به گذشته زیباتر و مدرن‌تر شده است. همچنین این نسخه از این نرم‌افزار هم‌اکنون از ترند تم تاریک پشتیبانی می‌کند. معمولاً مدت‌زمان عرضه این دسته از به‌روزرسانی‌ها توسط گوگل طولانی است اما هم‌اکنون می‌توانید از طریق APK Mirror به این نسخه دسترسی داشته باشید.
کد مطلب: 60876
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام