۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۷

اینفلوئنسر: برندسازی شخصی در عصر رسانه‌های اجتماعی

آیا شما هم وقتی صفحه اینستاگرام خود را بالا و پایین می‌کنید، از خودتان می‌پرسید، من هم لباس‌های زیبا می‌پوشم، غذاهای هیجان‌انگیز می‌خورم و عاشق غروب آفتاب هستم؛ اما چرا برای این کارها به من پول نمی‌دهند؟
اینفلوئنسر: برندسازی شخصی در عصر رسانه‌های اجتماعی
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



چگونه در تولید محتوا حرفه‌ای شوید و با ابزارهای مورد نیاز برندی برای خود خلق کنید تا به ثروتی کلان دست یابید.

شما می‌توانید با مطالعه کتاب اینفلوئنسر: برندسازی شخصی در عصر رسانه‌های اجتماعی به راحتی تبدیل به یک اینفلوئنسر حرفه‌ای شوید.

اینفلوئنسرها دقیقا چه کسانی هستند و چرا اهمیت دارند؟
کلمه «اینفلوئنسر» معمولا به کسی گفته می‌شود که از راه کانال‌های دیجیتالی خودش نفوذ می‌کند و وجهه‌ی اجتماعی دارد. اینفلوئنسرها به دو دسته تقسم می‌شوند:

۱- تولیدکنندگان محتوا، کسانی هستند که وبلاگ و عکس‌های اینستاگرام را به‌ طور معجزه‌آسایی خلق می‌کنند.
۲- افرادی که عکس‌هایی از زندگی روزانۀ خود می‌گذارند و به نظر بیشتر مردم، زندگی فوق‌العاده‌ای دارند. شما آن‌ها را دنبال می‌کنید زیرا اثر عالی و هیجان‌انگیزی دارند.

خیلی‌ از شما فکر می‌کنید برای کسب درآمد بالا به‌ عنوان یک اینفلوئنسر، باید یک ‌میلیون دنبال کننده داشته باشید اما الزاماً این‌طور نیست. اینفلوئنسرهای تمام‌ وقت زیادی هستند که با ۱۰۰ هزار دنبال‌ کننده و انجام کاری که عاشقش هستند پول خوبی به دست می‌آورند و موفق هستند.

خبر خوب این است که شما می‌توانید به آسانی و با مراجعه به سایت کتابراه و دانلود کتاب اینفلوئنسر (Influencer) اثر بریتنی هنسی (Brittany Hennessy) با توجه به شرایط منحصر به فرد خود، به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید و به ازای هر دقیقه کاری که با علاقه انجام می‌دهید مبالغ زیادی را دریافت کنید.
این کتاب با همکاری نشر کوله‌پشتی در کتابراه منتشر شده است. کتابراه، پلتفرمی قانونی جهت دانلود کتاب الکترونیک و کتاب صوتی است که دسترسی به هزاران کتاب، مجله، رمان و داستان و کتاب‌های علمی و آموزشی و بسیاری کتاب‌های صوتی متنوع را فراهم می‌کند.
همچنین کتابراه دارای تخفیف‌های ویژه از ۳۰ تا ۱۰۰ درصدی است که باعث می‌شود با هزینه کم و به راحتی در هر مکانی به کتاب‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.

کتاب اینفلوئنسر برای افرادی نوشته‌ شده که احتمالاً به یکی از این سه دسته زیر تعلق دارند:

دستۀ اول: شما در کل روز پست‌های اینستاگرام را چک می‌کنید و به نقد عکس‌های دیگران می‌پردازید. با خود می‌گویید؛ من هم می‌توانم لباس‌های زیبا و گران قیمت بپوشم و به تماشای غروب آفتاب بنشینم. بخش اول کتاب به شما کمک می‌کند تا برای برندتان نامی انتخاب کنید، محتوایی تولید کنید که ارزش دو بار کلیک کردن را داشته باشد.

دستۀ دوم: دارای تعداد قابل قبولی دنبال‌ کننده هستید و فکر می‌کنید که واقعاً در تولید محتوا حرفی برای گفتن دارید، اما هیچ برنامه‌ای در ذهن ندارید. در بخش دوم، در مورد استانداردها و آمار و ارقام و روابط عمومی صحبت خواهد شد.

دستۀ سوم: به دلیل داشتن تعداد زیادی دنبال کننده‌ یا زندگی منحصر به فردی که دارید، برندها با شما وارد مذاکره می‌شوند. شاید در زمینۀ کاری خود بسیار مهارت دارید، شرکت یا محصولی را ایجاد کرده‌اید یا یک رقصنده، نوازنده، مدل یا بازیگر هستید. به هرحال در این شرایط خاص خود وقتی شروع به گفتن چیزی می‌کنید مردم به شما گوش می‌دهند و این همان تأثیرگذاری است! بخش سوم، دربارۀ مذاکرات بابت دست‌مزد افراد، تسلط بر قرارداد کاری‌تان و عقد قرارداد با مدیربرنامه صحبت می‌شود.
 
کد مطلب: 60873
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام