کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انعقاد قرارداد 5 ساله چندابری و نرم‌افزاری کوکاکولا با مایکروسافت

سايت خبری ايتنا , 24 ارديبهشت 1399 ساعت 13:45

کوکاکولا، که با کاهش 1 درصدی خالص عواید و کاهش 2 درصدی درآمدهای عملیاتیش در سه ماهه اول 2020 مواجه بوده است، به دنبال ارتقاء راندمان خود با استفاده از مجموعه ابزارهای مایکروسافت در بحبوحه پیشبینیهای اقتصادی ناگوار برای سال جاری است


کوکاکولا و مایکروسافت در بیانیه‌ای اعلام کردند که کوکاکولا با قراردادی 5 ساله از محصولات نرم‌افزاری و ابری مایکروسافت استفاده خواهد کرد. این شرکت تولیدکننده نوشیدنی‌های غیرالکلی قصد دارد تا با استفاده از سرویس‌های آژور مایکروسافت، Dynamics 365 و Microsoft 365 به بینشهای جدیدی از داده‌های مربوط به خود دست یابد.
 
به گزارش ایتنا به نقل از سیودایو، در پی انعقاد این قرارداد، 86000 کارمند کوکاکولا امکان دسترسی به سرویس مشتریان Dynamics 365، Power Platform و مایکروسافت تیمز را پیدا خواهند کرد. نمایندگان کوکاکولا و مایکروسافت از اظهارنظر درباره ارزش نقدی این قرارداد خودداری کردند.
 
بری سیمپسون، یکی از مسئولین مربوطه در شرکت کوکاکولا، در بیانیه‌ای گفت که کوکاکولا در صدد است تا تکنولوژی مایکروسافت را جایگزین سیستم‌های چندپاره و ناکارای قبلیش کند.
 
مایکروسافت، در بازار 50 میلیارد دلاری IaaS، یک عرضه‌کننده جامع است که می‌تواند یک مشتری را در مجموعه گسترده‌تری از راهکارها، نسبت به AWS که پیشتاز این بازار است، بگنجاند. این این شرکت می‌تواند در تقریبا تمامی بخشهای نرم‌افزار و ابر رقابت کند.
 
در سال 2016، گوگل کلود اعلام کرد که کوکاکولا، علاوه بر دیسنی، مشتری ابری آن خواهد بود. اکنون، و با توجه به مبهم شدن وضعیت مالی بازار، کوکالا از مایکروسافت و رویکرد استفاده حداکثری از تکنولوژی آن به تکنولوژی سازمانی بهره‌برداری خواهد کرد.  
اسکات لیت، نایب رییس ارتباطات خارجی جهانی و مالی شرکت کوکاکولا، در ایمیلی به سیودایو توضیح داد که: «اگرچه کوکاکولا ابتدائا بر تکنولوژیهای ابری مایکروسافت متکی است، ولی ما از ترکیبی از دیگر ارائه‌دهندگان ابری برای حفظ تنوع راهکارها استفاده می‌کنیم».

 


کوکاکولا، که با کاهش 1 درصدی خالص عواید و کاهش 2 درصدی درآمدهای عملیاتیش در سه ماهه اول 2020 مواجه بوده است، به دنبال ارتقاء راندمان خود با استفاده از مجموعه ابزارهای مایکروسافت در بحبوحه پیش‌بینی‌های اقتصادی نامساعدی است، که جیمز کوئینسی رییس و مدیرعامل این شرکت پیشبینی کرده که در سه ماهه دوم سال جاری «اثرگذاری قابل توجهی» داشته باشد.
 
قوانین قرنطینه‌ای ناشی از شیوع کروناویروس نیز در رو آوردن کوکاکولا به تکنولوژی مایکروسافت نقش داشته است. از آنجا که بیشتر مدیران ارشد مالی پیشبینی می‌کنند که دستکم برخی از نیروی کارشان به طور دائمی ناچار به دورکاری شوند، این شرکت تولیدکننده نوشابه‌های غیرالکلی برای تسهیل دورکاری به سراغ مایکروسافت آمده، و Microsoft 365 و Microsoft Teams را برای کارکنانش در سراسر جهان مستقر می‌کند.
 
از زمان آغاز شیوع کرونا، ابزارهای همکاری به یک تمرکز کلیدی سازمان‌ها تبدیل شده‌اند. اکنون شرکتها در حال بازسازی اولویتهای IT خود هستند، پروزه‌های مدرنیزاسیون که به سرمایه‌گذاری سنگینی نیاز دارند را به تعویق انداخته و بر تکنولوژی متمرکز می‌شوند که بتواند دورکاری را تقویت کند.
 
 


کد مطلب: 60851

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60851/انعقاد-قرارداد-5-ساله-چندابری-نرم-افزاری-کوکاکولا-مایکروسافت

ايتنا
  https://www.itna.ir