۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰
در بحبوحه افزایش شدید تقاضا برای ویدئو

زوم به جمع مشتریان خدمات ابری اوراکل پیوست

ایتنا - زوم روزانه بیش از هفت پتابایت را از طریق سرورهای زیرساخت ابری اوراکل مدیریت خواهد نمود.
زوم به جمع مشتریان خدمات ابری اوراکل پیوست

اوراکل اعلام کرد که زوم از «زیرساخت ابری اوراکل» استفاده خواهد کرد تا بتواند «افزایش چشمگیر» در ظرفیت سرویس‌دهی خود را محقق نماید. به نوشته رویترز، این دو شرکت از شش هفته قبلتر همکاری را آغاز کرده بودند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از سیودایو، در این بیانیه آمده است که پس از رسیدن به «تولید کامل» با اوراکل، زوم روزانه بیش از هفت پتابایت را از طریق سرورهای زیرساخت ابری اوراکل مدیریت خواهد نمود.
 
این همکاری با اوراکل در پی آن آغاز شد که شرکت‌کنندگان در جلسات روزانه این پلتفرم به 300 میلیون نفر رسیدند، که نشانگر افزایش 50 درصدی نسبت به شرکت‌کنندگانی است که این پلتفرم در ماه مارس هر روز برای آنها خدمات میزبانی ارائه می‌کرد. در ماه دسامبر سال گذشته، زوم تنها روزانه میزبان 10 میلیون شرکت‌کننده بود.
 
زوم از مدتها پیش از آنکه کروناویروس کارکنان در نقاط مختلف جهان را ناچار به دورکاری کند برای یافتن همکاری مناسب برنامه‌ریزی کرده بود. اکنون این شرکت یک تکنولوژی محوری و اصلی در طی این پاندمیک تبدیل شده است.
 

اریک یوان، مدیرعامل زوم، اذعان کرد که این شرکت با وجود چندین هفته بررسی نقادانه جنبه‌های امنیتی و محرمانگی این پلتفرم گامهای اشتباهی برداشت. از آنجا که تقریبا همه زوم را به عنوان گزینه اصلی خود برگزیده بودند این شرکت در تطبیق دادن موارد استفاده‌اش به خارج از مشتریان معمولش کند عمل کرد: سازمان‌ها و تیم‌های IT.
 
با اینکه یوان گفت که این پلتفرم از قبل «همه قابلیت‌های امنیتی امنیتی را در خود گنجانده بود» ولی آنها را برای ظرفیت حداکثری خود تقویت نکرده بود. این اعتراف وی درست پیش از آن ابراز شد که یکی از سهامداران زوم یک شکایت گروهی را علیه این شرکت به اتهام ارائه اطلاعات نادرست درباره سطح رمزگذاری کاربر به کاربر آن مطرح نمود.
 
تلاش بی‌وقفه زوم در طی شیوع کروناویروس منتج به شکلگیری سریع همکاریش با یک ارائه‌دهنده دیگر ابر شد. در اسناد مالی زوم ذکر شده است که این شرکت قبلا بر مایکروسافت آژور و وب‌سرویس‌های آمازون متکی بود.
 
مشتری قابل ملاحظه‌ای همچون زوم توانست خدمات ابری اوراکل را به سهم بیشتری از بازار برساند. اوراکل تا پیش از این، از زمان راه‌اندازی زیرساخت ابر عمومی در سال 2015، در دستیابی به جایگاهی مهم در بازار ابر موفقیت چندانی به دست نیاورده بود. این شرکت همچنان به برنامه‌های توسعه‌ای خود ادامه می‌دهد، به طوری که بر روی قابل دسترسی کردن 36 منطقه ابر در سال جاری کار می‌کند.
 
 
کد مطلب: 60850
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام