۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۹

آموزش: چگونه تاریخچه جست‌وجوها را در اینستاگرام پاک کنیم؟

ایتنا - این مقاله به کاربران نحوه پاک کردن تاریخچه جستجوهای خود در بخش search اینستاگرام را آموزش می‌دهد.
آموزش: چگونه تاریخچه جست‌وجوها را در اینستاگرام پاک کنیم؟

این گزارش به کاربران نحوه حذف کردن تاریخچه جست‌وجوهای خود در اپلیکیشن شبکه اجتماعی اینستاگرام را آموزش می‌دهد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، اینستاگرام که یکی از بزرگترین و محبوبترین شبکه‌های اجتماعی در جهان به شمار می رود، در سال‌های اخیر توانسته نظر خیل عظیمی از کاربران فضای مجازی را به سمت و سوی خود جلب کند و گاهی با افزودن قابلیت و امکانات جدید، موفق شده تعداد کاربران خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

اینستاگرام که یک شبکه اجتماعی تصویر محور به شمار می رود، همچون بسیاری دیگر از رقبای خود به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند تصاویر و صفحات کاربری مورد نظر خود را در بخش سرچ جست‌وجو کرده و بیابند.

حالا در این گزارش که در وبسایت mashable آمده است، به کاربران نحوه پاک کردن تاریخچه جستجوهای خود در بخش search اینستاگرام را آموزش می‌دهد که مراحل آن به شرح زیر است: 

کاربران برای این کار کافیست در ابتدا وارد پروفایل صفحه کاربری خود در اینستاگرام شوند، سپس بر روی علامت سه نقطه در قسمت بالا سمت راست کلیک کرده و سپس وارد تنظیمات (setting) شوند. در این قسمت بر روی گزینه امنیت (security) ضربه زده و گزینه آخر تحت‌عنوان پاک کردن تاریخچه جست‌وجوها (clear search history) را انتخاب کنند. 

در این صورت کاربر به هنگام جستجو کردن در قسمت سرچ اینستاگرام دیگر هیچ تاریخچه ای از جست‌وجوهای قبلی مشاهده نخواهد کرد. نکته دیگری که باید کاربران در این خصوص به آن توجه داشته باشند، آن است که در صورت استفاده از نسخه وب اینستاگرام، باید به صورت جداگانه تاریخچه جست‌وجوهای خود را در آن حذف کنند، به عبارتی دیگر با پاک کردن تاریخچه جستوجوهای قبلی در اپلیکیشن اینستاگرام، کاربر باید باری دیگر همین کار را در نسخه وب نیز انجام دهد.

 




 
کد مطلب: 60846
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام