کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تصاویر و مشخصات سخت‌افزاری سرفیس گو 2 افشا شد

سايت خبری ايتنا , 22 ارديبهشت 1399 ساعت 4:00

ایتنا- شایعه‌های به‌دست‌آمده خبر از آن دارد که سرفیس گو 2 با طراحی مدرن‌تر و سخت‌افزار قوی‌تر به‌زودی روانه بازار خواهد شد.


شایعه‌های به‌دست‌آمده خبر از آن دارد که سرفیس گو 2 با طراحی مدرن‌تر و سخت‌افزار قوی‌تر به‌زودی روانه بازار خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  onmsft، شایعه شده است که مایکروسافت قصد دارد تا دستگاه‌های سرفیس گو 2 و سرفیس بوک 3 را به‌زودی در قالب یک رخداد جدید رونمایی کند و البته تائیدیه دریافت شده از کمیسیون ارتباطات فدرال بخشی از مشخصات این دستگاه‌های جدید را افشا کرده است. علاوه بر این رندرهای بازاریابی سرفیس گو نیز فاش شده است.
 
این رندرها خبر از آن دارند که سرفیس گو 2 از صفحه‌نمایشی 10.5 اینچی با لبه‌های نازک‌تر بهره‌مند شده است. علاوه بر این کیبوردهای جدید این تبلت در چهار رنگ قرمز، پلاتینی، آبی یخی و سیاه عرضه خواهند شد. این دستگاه احتمالاً با یکی از  پردازنده‌های Core m3-8100Y یا Pentium Gold 4425Y اینتل به بازار عرضه می‌شود و رم و حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای آن به ترتیب 8 و 256 گیگابایت است.
 

 
 
همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که طراحی ظاهری این دستگاه نسبت به نسخه قبلی تغییر چندانی نکرده است. بااین‌وجود، لبه‌های باریک‌تر نسخه جدید می‌تواند کم و کاستی‌های طراحی تبلت سرفیس گو اصلی را تا حد زیادی از بین برده و ظاهری به‌روزتر به این تبلت بدهد.
 
نسخه Pentium Gold سرفیس گو 2 با 4 گیگابایت رم  تولید می‌شود و در بیشتر بازارهای جهانی موجود خواهد بود. همچنین قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول 498 دلار است و نسخه 128 گیگابایتی آن نیز 682 دلار قیمت‌گذاری شده است. البته هنوز مشخص نیست که این شایعات از صحت کافی برخوردار هستند یا خیر اما با قطعا مدت‌زمان زیادی تا عرضه این محصولات جدید مایکروسافت باقی نمانده است.
 


کد مطلب: 60840

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60840/تصاویر-مشخصات-سخت-افزاری-سرفیس-گو-2-افشا

ايتنا
  https://www.itna.ir