کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه ‌دهندگان اپل مشخص شد

سايت خبری ايتنا , 25 ارديبهشت 1399 ساعت 8:30

ایتنا- اپل تصمیم دارد که برای اولین بار کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را در تاریخ 22 ژوئن به‌صورت آنلاین و کاملا رایگان برگزار کند.


اپل تصمیم دارد که برای اولین بار کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را در تاریخ 22 ژوئن به‌صورت آنلاین و کاملا رایگان برگزار کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، دستورالعمل‌های ماندن در خانه و محدودیت‌های گرد هم‌آیی‌های اجتماعی اپل را مجبور کرده است که بخش حضوری کنفرانس توسعه‌دهندگان جهانی خود را لغو کند. بااین‌حال این کمپانی به‌تازگی تائید کرده است که این کنفرانس امسال در تاریخ 22 ژوئن به‌صورت کاملا آنلاین برگزار می‌شود و مشارکت در آن برای تمامی توسعه‌دهندگان رایگان است.
 
فیل شیلر به‌عنوان معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل دراین‌باره اعلام کرد که:«کنفرانس توسعه‌دهندگان جهانی 20 بزرگ‌ترین رخدادی است که جامعه توسعه‌دهندگان جهانی 23 میلیونی ما را به روشی بی‌سابقه در ژوئن به مدت یک هفته برای یادگیری درباره آینده پلتفرم‌های اپل گرد هم می‌آورد.»
 

 
 
اپل پیش‌ازاین گفته بود كه متعهد شده است تا این برنامه را همراه با جلساتی جامع برای برنامه نویسان به‌صورت تمام و کمال برگزار کند. مهم‌تر از همه در این کنفرانس به بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری اپل برای آیفون‌ها، آیپدها، مک‌بوک‌ها و ساعت‌های هوشمند این کمپانی پرداخته خواهد شد.
 
این کنفرانس ازلحاظ تاریخی نیز به‌عنوان کانونی برای شایعات سخت‌افزاری جدید عمل کرده است و جالب است بدانید که آیفون‌های  3GS در سال 2009 و نسخه بازطراحی شده مک‌بوک پرو برای اولین بار در کنفرانس توسعه‌دهنده‌های اپل حضور پیدا کردند.
 
بااین‌حال ازآنجایی‌که سخت‌افزارهای مهم اپل در سال جاری نظیر آیپد پرو 2020، نسل دوم آیفون  SE و نسخه به‌روزرسانی شده مک‌بوک پرو در حال حاضر رونمایی شده‌اند می‌توان حدس زد که کنفرانس امسال به‌طور کامل از سخت‌افزارها عاری باشد.
 


کد مطلب: 60836

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60836/تاریخ-برگزاری-کنفرانس-توسعه-دهندگان-اپل-مشخص

ايتنا
  https://www.itna.ir