کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در ویدیوهای ماهانه مایکروسافت اتفاق افتاد

افشای جزئیات اکس باکس سری اکس

سايت خبری ايتنا , 21 ارديبهشت 1399 ساعت 4:00

ایتنا- مایکروسافت قصد دارد تا اطلاعات مرتبط با کنسول اکس باکس سری اکس و بازی‌های آن را در قالب ویدیوهایی تحت عنوان رویداد اکس باکس 20/20به‌صورت ماهانه عرضه کند.



مایکروسافت قصد دارد تا اطلاعات مرتبط با کنسول اکس باکس سری اکس و بازی‌های آن را در قالب ویدیوهایی تحت عنوان رویداد اکس باکس  20/20به‌صورت ماهانه عرضه کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، با لغو رخداد E3 برای اولین باز، ناشران بازی‌های کامپیوتری و سازندگان کنسول‌ها برای ارائه جدیدترین سازه‌های خود به رخدادهای آنلاین روی آوردند. بااین‌حال در این میان مایکروسافت تصمیم گرفته است که اطلاعات مرتبط با اکس باکس سری اکس، بازی‌های جدید و افزودنی‌های Xbox Game Pass را تا پایان سال به‌صورت ماهانه در قالب ویدیوهای جداگانه‌ای منتشر کند.
 
این ویدیوها که به نام اکس باکس 20/20 منتشر می‌شوند احتمالاً تمامی خبرهایی که از جانب مایکروسافت برای ارائه در E3 تهیه شده بودند را به‌صورت یکجا در طی چند ماه پوشش می‌دهد . اولین سری از ویدیوهای  اکس باکس 20/20 بخشی از رخداد Inside Xbox خواهد بود که در تاریخ 7 مه برگزار خواهد شد.
 

 
 
اطلاعات منتشرشده در پستی که در رابطه با این ویدیوها توضیح داده است حاکی از آن است که مایکروسافت هنوز برنامه دارد که اکس باکس سری اکس را برای اواخر سال جاری میلادی آماده کند. اطلاعات به‌دست‌آمده از جرت وست به‌عنوان مدیر بازاریابی مایکروسافت حاکی از آن است که هدف این کمپانی این است که در تعطیلات امسال اکس باکس سری اکس و Halo Infinite را به بازار عرضه کند.
 
بااین‌حال تمامی این اظهارنظرها با احتیاط و بدون هیچ قطعیتی اعلام شده است و به نظر می‌رسد که مایکروسافت احتمال می‌دهد که به دلیل شیوع ویروس کرونا نتواند به تمامی تعهدات زمانی خود پایبند باشد. علاوه بر این لازم به ذکر است که تمامی بازی‌های نمایش داده شده در رخدادهای Xbox 20/20 برای اکس باکس سری اکس بهینه‌سازی شده‌اند و با کیفیت 4K اجرا خواهند شد.
 
در این پست همچنین تأکید شده است که تمامی عنوان‌های اول شخص برای Xbox Game Pass روی کنسول‌های اکس باکس و کامپیوتر قابل‌اجرا است. رویداد اکس باکس  20/20 که در پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود، اولین نگاه گیمرها به بازی‌های عرضه شده برای سری X خواهد بود و بازی‌هایی از ناشران شخص ثالث  مانند Assassin's Creed Valhalla را نیز به نمایش خواهد گذاشت. طرفداران اکس باکس می‌توانند این رویداد را در توییچ ، فیس‌بوک و یوتیوب مشاهده کنند.
 


کد مطلب: 60835

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60835/افشای-جزئیات-اکس-باکس-سری

ايتنا
  https://www.itna.ir