کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رخداد سالانه EA در 11 ژوئن به‌ صورت آنلاین برگزار می ‌شود

سايت خبری ايتنا , 23 ارديبهشت 1399 ساعت 9:00

ایتنا- منابع رسمی الکترونیک آرتس خبر دادند که رخداد مشهور EA Play Live امسال در تاریخ 11 ژوئن به‌صورت کاملا آنلاین برگزار خواهد شد.


منابع رسمی الکترونیک آرتس خبر دادند که رخداد مشهور EA Play Live امسال در تاریخ 11 ژوئن به‌صورت کاملا آنلاین برگزار خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، تاریخ مشارکت کمپانی الکترونیک آرتس در فستیوال بازی‌های تابستانی هم‌اکنون به‌صورت رسمی مشخص شده است. این کمپانی به‌تازگی اعلام کرده است که نسخه آنلاین رخداد EA Play Live از طریق وب‌سایت این کمپانی در تاریخ 11 ژوئن ساعت 7 بعدازظهر به‌وقت شرقی برگزار خواهد شد.
 
هنوز محتوای این رخداد به‌صورت دقیق مشخص نشده است اما می‌توان حدس زد که نسخه‌های به‌روز شده بازی‌های محبوب این کمپانی نظیر Madden NFL، FIFA، NBA Live و NHL در این رخداد دیده شوند. همچنین اهمیت این رخداد از آنجایی است که به دلیل شیوع ویروس برای اولین بار به‌صورت کاملا آنلاین برگزار می‌شود.
 

 
 
این اولین رخداد الکترونیک آرتس است که احتمالاً در آن عناوین کنسول‌های جدیدی مانند پلی‌استیشن 5 و اکس باکس سری اکس نمایش داده می‌شود. اگرچه ممکن است که اجرای بازی‌های مایکروسافت سری اکس برخی از سورپرایزهای این بازی‌ها را خراب کند اما این رخداد می‌تواند به‌عنوان وسیله‌ای برای نمایش عناوین جدید و نحوه استفاده الکترونیک آرتس از مشخصات سخت‌افزاری قوی هر دو کنسول مورداستفاده قرار بگیرد.
 
بااین‌حال مشخص نیست که عناوین جدید عرضه شده برای پلی‌استیشن 5 و اکس باکس سری اکس روی گیم پلی جدید متمرکز است یا تنها با همان فرمول قبلی به بهینه‌سازی‌های گرافیکی بازی‌ها بسنده کرده است.
 


کد مطلب: 60825

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60825/رخداد-سالانه-ea-11-ژوئن-به-صورت-آنلاین-برگزار-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir