کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرچم‌داران خانواده گلکسی بوک سامسونگ به فروش می‌رسند

سايت خبری ايتنا , 19 ارديبهشت 1399 ساعت 9:00

ایتنا- بالاخره پس از مدت‌ها انتظار پرچم‌داران خط تولید گلکسی‌بوک‌ها باقابلیت‌هایی از قبیل برخورداری از صفحه‌نمایش‌های QLED آماده ورود به بازار شدند.


بالاخره پس از مدت‌ها انتظار پرچم‌داران خط تولید گلکسی بوک ها باقابلیت‌هایی از قبیل برخورداری از صفحه‌نمایش‌های QLED آماده ورود به بازار شدند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، پرچم‌داران خط تولید گلکسی بوک سامسونگ که منادی استفاده از صفحه‌نمایش‌های مجهز به فناوری QLED در لپ‌تاپ‌ها است، هم‌اکنون برای فروش عرضه شده است. پرچم‌دار این خط تولید گلکسی بوک فلکس تبدیل‌پذیر و مجهز به قلم ویژه‌ای است که طرفدار زیادی دارد.
 
گلکسی بوک فولد با پردازنده Core i7 اینتل، پردازنده گرافیکی انویدیای انتخابی و یک صفحه‌نمایش مجهز به فناوری QLED عرضه شده است که وضوح رنگ‌ها و عمق رنگ سیاه در آن به صفحه‌نمایش‌های OLED شباهت دارد. تنها نکته منفی این دستگاه نبود گزینه‌های پیکربندی و قیمت بالای این محصول است. گلکسی بوک فلکس 13 اینچی با قیمت 1349 دلار و نسخه 15 اینچی آن به قیمت 1399 دلار به فروش می‌رسد.
 

 
 
بااین‌حال گزینه‌های دیگری نیز برای خرید وجود دارد که برای کاربرانی با توان مالی کمتر طراحی شده است. برای مثال گلکسی بوک فلکس آلفا اگرچه ازلحاظ ظاهری به گلکسی بوک فلکس شباهت زیادی دارد و از صفحه‌نمایش QLED بهره‌مند شده است اما باتری کوچک‌تر به‌کاررفته در آن و پردازنده کم قدرت‌تر موجب شده است که قیمت این محصول در مقایسه با برادر بزرگ‌تر خود کاهش زیادی داشته باشد.
 
بااین‌حال قیمت گلکسی بوک فلکس آلفا نیز از 850 دلار شروع می‌شود و 500 دلار کمتر از مدل‌های رده‌بالا است. در این میان، گلکسی بوک یون نیز با همان قدرت پردازشی بوک فلکس اما طراحی ساده‌تر و بدنه منیزیومی به‌جای آلومینیومی به فروش می‌رسد. هر سه این لپ‌تاپ‌ها هم‌اکنون در وب‌سایت رسمی سامسونگ به آدرس Samsung.com برای خرید موجود هستند.
 


کد مطلب: 60824

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60824/پرچم-داران-خانواده-گلکسی-بوک-سامسونگ-فروش-می-رسند

ايتنا
  https://www.itna.ir