۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۰

اختراع یک ماسک بی‌رنگ با قابلیت تمیز شدن خود به‌ خود

ایتنا- کمپانی چینی هوامی که بیشتر با محصولات پوشیدنی Amazfit شناخته می‌شود، در تلاش است تا ماسک شفافی تولید کند که می‌تواند خود را تمیز کند.
اختراع یک ماسک بی‌رنگ با قابلیت تمیز شدن خود به‌ خود
کمپانی چینی هوامی که بیشتر با محصولات پوشیدنی Amazfit شناخته می‌شود، در تلاش است تا ماسک شفافی تولید کند که می‌تواند خود را تمیز کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، بسیاری از شهرها در حال حاضر از ساکنان خود درخواست کرده‌اند که در محیط‌های عمومی ماسک بزنند و بسیاری از ایرلاین ها نیز اعلام کرده‌اند که استفاده از ماسک در پروازها را اجباری خواهند کرد.
 
ماسک‌های صورت به یکی از مولفه‌های اصلی زندگی جدید بشر تبدیل شده‌اند و کمبود ماسک‌های N95 و جراحی موجب شده است که بسیاری از اعضای جامعه به ماسک‌های پارچه‌ای روی بیاورند.
 
بااین‌حال این ماسک‌ها اگرچه در جلوگیری از شیوع کرونا مؤثر هستند اما نگه‌داری و تمیز کردن آن‌ها دردسرساز است. هوامی امیدوار است که بتواند این مشکلات را به ماسک جدید Amazfit Aeri برطرف کند.
 
 
 
این ماسک با فیلترهای هوای قابل تعویض عرضه می‌شوند و با نور فرابنفشی که ساتع می‌کنند استریل می‌شوند. شما می‌توانید بااتصال این دستگاه به یواس‌بی نوع C برای چند دقیقه این ماسک را پس از هر بار استفاده ضدعفونی کنید. به‌این‌ترتیب هر فیلتر این ماسک برای یک و نیم ماه مؤثر خواهد ماند.
 
این ماسک همچنین از مواد ضد بخار شفاف ساخته شده است و به‌این‌ترتیب می‌توانید هنگام استفاده از آن  تلفن همراهتان را با استفاده از سیستم تشخیص چهره نیز قفل‌گشایی کنید. همچنین طراحی ماژولار این ماسک استفاده همزمان از شیلد چشم را نیز ممکن کرده است.
 
این کمپانی در حال حاضر طرح مفهومی ماسک‌های Aeri را تولید کرده است اما تولید محصول نهایی شش ماه تا یک سال زمان می‌برد. همچنین سخنگوی این کمپانی اظهار کرده است که قصد دارد تا قیمت در نظر گرفته شده برای این ماسک را بسیار مقرون‌به‌صرفه اعلام کند.
 
کد مطلب: 60803
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام