۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۵

جاذبه های مدرن شهر دبی را از دست ندهید

به قاطعیت می توان گفت یکی از برترین جاذبه های گردشگری در شهر دبی آب نمای این شهر است که در مقابل برج خلیفه ساخته شده است و دارای زیبایی بسیار زیاد و خیره کننده ای میباشد که هر فردی را به تعجب و شگفتی وادار می کند.
جاذبه های مدرن شهر دبی را از دست ندهید
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



آب نمای دبی
به قاطعیت می توان گفت یکی از برترین جاذبه های گردشگری در شهر دبی آب نمای این شهر است که در مقابل برج خلیفه ساخته شده است و دارای زیبایی بسیار زیاد و خیره کننده ای میباشد که هر فردی را به تعجب و شگفتی وادار می کند.
جالب است بدانید که آب نماها و فواره هایی از این دست از زمان های دور در تاریخ وجود داشته اند و سالهاست در اکثر نقاط جهان شاهد آب نماهای گوناگون با نمایی از زیبایی که با رقصاندن آب همراه با رقص نور های بسیار زیبا و همراه با موزیک های جذاب می تواند برای هر بیننده ای بسیار جالب توجه و همینطور منحثر به فرد باشد. پس اگر به دبی سفر کردید از این جاذبه ی دیدنی به هیچ وجه غافل نشوید.
اما نکته ای که می تواند این اب نمای بسیار زیبا را خاص تر کند این است که محمد بن راشد آل مکتوم با وسواس بسیار زیادی در ساخت این جاذبه ی گردشگری نظارت داشته است. به همین سبب باعث شده است تا این فواره های بسیار زیبا بیش از پیش خاص بوده و تحسین همگان را بر انگیزد. به عبارتی می توان گفت یونیک بودن این آب نما سبب شده است تا این جاذبه سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران را به خود جذب کند و با توجه به اینکه این نمایش برای عموم آزاد بوده و رایگان می باشد بر محبوبیت این فواره های رقصان و موزیکال بیش از پیش افزوده شده است.

جالب است بدانید که در تور دبی رزرو سفر باتو تلاش و فکر بسیار نو و جذابی ارائه شده است تا این فواره های بسیار زیبا این چنین ساخته شده و به نمایش در بیایند. این فواره یا اب نمای موزیکال یکی از نمونه پروژه های تفریحی در شهر بسیار لوکس و لاکچری دبی می باشد که هزینه ساخت آن چیزی در حدود دویست و هجده میلیون دلار هزینه برای سفارش دهندگان آن و به طور کلی حاکمان دبی داشته است.
همانطور که قبلا به اشاره شد این فواره ها روبروی برج معروف خلیفه و مرکز خرید بزرگ دبی مال قرار گرفته اند که این موضوع سبب شده است هم به جذابیت های برج خلیفه افزوده شود و هم به زیبایی های این آب نمای جذاب.
نکته ای که در معماری این آب نما نیز رعایت شده است در نوع خود بسیار جالب و منحصر به فرد است زیرا از پنج دایره در بیست و پنج رنگ مختلف استفاده شده است که سبب شده است زیبایی ان چندین برابر شود. این سازه تا حدود صد و پنجاه و دو متر آب را به بالا پرتاب می کند و این خود یک طراحی عالی و منحصر به فرد است که کمتر فواره ای در سطح دنیا از چنین قابلیت های برخوردار می باشند.

یکی دیگر از مواردی که این آب نما را از سایر آب نماها متمایز کرده است موسیقی این آب نما است که در میان شهری شلوغ و پر ازدحام غرق در قطرات آب به همراه یک موسیقی خاطره انگیز و دلچسب دنیای احساسات را در شما برانگیخته می کند. در آخر باید این نکته را به شما بگویم که فواره های شهر دبی یکی از برترین ها می باشد که از قضا سالیانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران خارجی و همینطور داخلی رابه خود جذب می کند و این قدرت را دارد که خاطرات سفر شما تا سال ها بعد از ان ماندگار و به یاد ماندنی کند.

اپرا دبی
 در تور آنتالیا این ساختمان بسیار زیبا که با نام ساختمان اپرا دبی شهرت پیدا کرده است در مرکز شهر دبی واقع شده است و بزرگترین مرکز فرهنگی  و همچنین هنری کشور امارات متحده عربی می باشد.
جالب است بدانید که این حانه ی بسیار زیبا مکان برگزاری انواع سرگرمی های هنری و فرهنگی این شهر بوده و بسیارنذ هنردوستانی که به این شهر و کشور سفر می کنند تا از این ساختمان جذاب دیدن کنند. در این مکان شما می توانید از نمایش های اپرا و همینطور نمایشگاههای هنری و برگزار کننده موسیقی کلاسیک بهره ببرید که در نوع خود می تواند جالب توجه باشد.
اما برنامه های فرهنگی و نمایش های کمدی و کنسرت از دیگر مواردی است که در این سالن بسیار جذاب و زیبا در تمامی ایام سال اجرا می شود اپرا میزبان برنامه های سالانه تئاتر و موسیقی های معروف در این کشور است و بسیاری از گردشگران را سمت خود جذب می کند.
اما معماری که در ساخت این سازه استفاده شده است در نوع خود بسیار جالب توجه می باشد و می توان آن را یکی از شاهکارهای در عصر معاصر دانست و به نوعس سعی شده است که با ساخت این بنای زیبا ادای احترامی به تاریخچه شهر دبی نیز کرده باشند.
 
کد مطلب: 60773
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام