کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مراکز خرید کیش را از دست ندهید

11 ارديبهشت 1399 ساعت 19:04

این جزیره زیبا از بهترین نقاط گردشگری ایران بوده و ایرانیان این جزیره را برای سفر در تعطیلات خود انتخاب می‌کنند.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



کیش از بهترین سواحل ایران است که در خلیج فارس واقع شده است. این جزیره زیبا از بهترین نقاط گردشگری ایران بوده و ایرانیان این جزیره را برای سفر در تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. این مسئله باعث شده که کیش همواره دارای گردشگران بسیار از شهر‌های مختلف کشور باشد. آنجا شامل هتل‌های بسیار خوب و همچنین مراکز تفریحی مدرن و بزرگ می‌شود. در این جزیره می‌توانید به سواحل آنجا بروید و از آب شفاف و تمیز آنجا بهره ببرید یا از پارک‌های طبیعی آنجا دیدن کنید. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به شما بهترین مراکز خرید در این جزیره را معرفی کنیم تا در تور کیش به خرید در این مراکز بپردازید و آنها را از دست ندهید.

مرکز خرید پردیس 1 و 2 کیش
مراکز خرید پردیس 1 و 2 از مجموعه‌های تجاری و تفریحی بزرگ کیش در تور کیش هستند که شامل معماری مدرن و زیبا و جزء مراکز بسیار خوب خرید در کیش محسوب می‌شوند. در این مجموعه‌ها می‌توانید انواع پوشاک مختلف، وسایل صوتی و تصویری، کالا‌های دیجیتالی، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین بسیاری کالاهای دیگر تهیه کنید. بازار پردیس 1 از مراکز خرید قدیمی کیش است که از سال 1371 در کیش اففتاح گردیده است. مرکز خرید پردیس 1 شامل 228 فروشگاه مختلف می‌شود و در آنجا انواع رستوران، کافی‌شاپ و همینطور چای‌خانه وجود دارد. این مرکز خرید در خیابان فردوسی قرار گرفته است و با تونلی به مجموعه دیگر پردیس 2 متصل است. بازار پردیس 2 نیز شامل 230 فروشگاه بوده و 4 طبقه دارد. در آنجا هم می‌توانید از رستوران‌های متعدد بهره ببرید، تزئینات پردیس 2 کیش بسیار زیبا بوده و شامل نخل و گیاهان مختلف و زیبا است.

مرکز خرید رویال مال کیش
از مجموعه‌های تجاری و تفریحی مدرن کیش باید به رویال مال کیش اشاره کرد. این مجموعه بسیار بزرگ و با طراحی زیبا است. می‌توانید در این بازار اجناس خارجی و باکیفیت بالا تهیه کنید. می‌توانید در این مرکز خرید انواع کالا‌های دیجیتالی و برقی، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین لوازم منزل و پوشاک مختف را تهیه کنید. برند‌هایی مانند ال جی، سامسونگ، دلونگی و بسیاری برند‌های بین المللی در این مجموعه فروشگاه دارند. در طبقه پنجم رویال مال می‌توان از فودکورت این مجموعه استفاده کرد که شامل انواع رستوران‌های مختلف می‌شود و کافه‌های مختلف نیز در طبقه همکف قرار دارند. بیشتر بخوانید:
سواحل و پارک‌های تفریحی کیش را بیشتر بشناسید

مرکز خرید پانیذ کیش
به گزارش سفر باتو ، بازار پانیز کیش با مساحتی بالغ بر 10 هزار مترمربع و نزدیک به مراکز خرید مختلف کیش مثل بازار پردیس کیش قرار دارد. این مرکز خرید دو طبقه دارد و شامل 208 فروشگاه است. می‌توانید در آنجا کیف و کفش، البسه، وسایل منزل، انواع خوراکی و لوازم تزئینی را در آنجا تهیه کنید. این مجموعه شامل کافی‌شاپ و رستوران نیز می‌شود و در نزدیکی آنجا رستوران‌های مختلف قرار دارند.

مرکز خرید دامون کیش
دیگر مجموعه تجاری کیش که از محبوبیت بالا برخورد است مرکز خرید دامون است. این مجموعه در نزدیکی ساحل دامون قرار گرفته است و شامل 13 هزار متر مربع فضا می‌شود. در آنجا 100 فروشگاه مختلف وجود دارد و شامل 10 طبقه مختلف می‌شود. این مرکز خرید دکوراسیون و معماری مدرن دارد و در سال 1391 افتتاح شده است. در آنجا می‌توانید انواع محصولات اکسسوری، پوشاک، لوازم آرایش بهداشتی، کالا‌های دیجیتالی و بسیاری محصولات دیگر را تهیه کنید. از مهم‌ترین خصوصیات این مرکز خرید وجود فودکورت با چشم انداز زیبای آن است که در آنجا می‌توانید انواع غذاهای ایران، آسیایی و بین المللی را میل کنید. در این مرکز خرید موسیقی زنده نیز پخش می‌شود و می‌توانید در حین میل کردن غذا به موسیقی گوش دهید.

مرکز خرید زیتون کیش
بازار زیتون کیش یکی دیگر از مراکز خرید بسیار خوب کیش است که از مجموعه‌های قدیمی‌تر آنجا محسوب می‌شود و از سال 1376 تا به امروز درحال فعالیت است. آنجا شامل 96 فروشگاه می‌شود و می‌توانید انواع البسه، لوازم منزل، کیف و اسباب بازی را در آنجا خریداری کنید. این مرکز خرید در نزدیکی بازار پانیذ قرار گرفته است.

مرکز خرید مروارید کیش
مرکز خرید مروارید در جزیره کیش یکی دیگر از مجموعه‌های تجاری بزرگ کیش است که مساحتی 29 هزار متری دارد و شامل 208 فروشگاه می‌شود. در آنجا می‌توانید انواع محصولات مختلف مثل البسه، لوازم خانگی، کالای دیجیتالی و همچنین اکسسوری‌های مختلف را تهیه کنید. در این مجموعه رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلف قرار گرفته اند که می‌توانید انواع غذا و نوشیدنی را بعد از خرید میل کنید.

مرکز خرید مریم کیش
یکی دیگر از بازارهای قدیمی کیش بازار مریم کیش است که از سال 1369 در این جزیره قرار دارد و شامل غرفه‌های مختلف در فضایی باز می‌شود. مساحت آنجا به 5700 مترمربع میرسد و شامل 52 غرفه مختلف می‌شود. فضای آنجا زیبا و شامل گیاهان و درختان می‌شود. می‌توان در آنجا انواع پوشاک، کیف، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی را تهیه کرد. از نظر قیمت آنجا مناسب بوده و شامل کافی‌شاپ و قهوه خانه نیز می‌شود. این مرکز خرید هر شب برنامه‌های مفرح قرعه کشی دارد.
 


کد مطلب: 60772

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60772/مراکز-خرید-کیش-دست-ندهید

ايتنا
  https://www.itna.ir