۰
plusresetminus
سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۳

گوشی جدید شیائومی با قدرت زوم فوق‌العاده

ایتنا - قدرت زوم دوربین پریسکوپی گوشی Mi10 Lite Zoom Edition به ۵۰ برابر می‌رسد. البته این زوم به صورت دیجیتالی رخ می‌دهد و قدرت زوم اپتیکال این دوربین تنها ۵ برابر است.
گوشی جدید شیائومی با قدرت زوم فوق‌العاده

شرکت شیائومی از عرضه گوشی جدیدی به نام می ۱۰ لایت زوم ادیشن خبر داده که مجهز به رابط کاربری پیشرفته این شرکت و دوربینی پریسکوپی با قابلیت زوم بسیار بالا است.

به گزارش ایتنا از مهر، شیائومی بر خلاف بسیاری از شرکت‌های رقیب مانند ال.جی، هواوی، اپل و سامسونگ تا به حال توجه چندانی به ضرورت استفاده از دوربین‌های پریسکوپی در تولیدات خود نشان نداده بود و همین مساله باعث شده بود این شرکت نتواند گوشی‌هایی باریک تولید کند.

اما این نقص در گوشی Mi10 Lite Zoom Edition برطرف شده است. این گوشی دارای پردازنده اسنپ دراگون ۷۶۵ نسل پنجم، شش گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است و از یک باتری ۴۱۶۰ میلی آمپری نیز بهره مند است. دقت نمایشگر ۶.۵۷ اینچی این گوشی ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.

قدرت زوم دوربین پریسکوپی گوشی یادشده به ۵۰ برابر می‌رسد. البته این زوم به صورت دیجیتالی رخ می‌دهد و قدرت زوم اپتیکال این دوربین تنها ۵ برابر است. این رقم در مورد اکثر دوربین‌های گوشی‌های رقیب از ۲ تا ۳ برابر فراتر نمی‌رود. این گوشی مجهز به یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با دید ۱۲۰ درجه نیز هست. همچنین یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

قیمت این گوشی ۳۰۰ دلار است که در مقایسه با نمونه‌های مشابه رقیب رقم مناسبی محسوب می‌شود. هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.
کد مطلب: 60750
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام