کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رشد فروش تبلت‌ها در بازار جهانی

6 ارديبهشت 1399 ساعت 10:41

ایتنا - گزارش‌های منتشر شده از سوی کارشناسان فعال در حوزه فناوری حاکی از آن است که آیپد بر بازارهای جهانی فروش تبلت در سال ۲۰۱۹ میلادی سلطه یافته است.



کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی استراتژی آنالتیکس با انتشار گزارشی جدید به تازگی اعلام کردند که کاربران در سال گذشته میلادی به خریداری و استفاده از تبلت‌های آیپد اپل تمایل و علاقه بسیار بیشتری نسبت به سایر برندهای موجود در بازار های جهانی تبلت از خود نشان داده‌اند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این گزارش که بر اساس آمارهای منتشر شده از درآمدهای حاصل از فروش شرکت‌های سازنده تراشه همچون اپل عملیات کوالکام و اینتل و همچنین میزان فروش شرکت های تولید کننده تبلت در سراسر جهان تهیه و ارائه شده است، نشان می‌دهد اپل در بازارهای جهانی فروش تبلت حرفی برای گفتن داشته و توانسته نظر توجه و رضایت خیل عظیمی از کاربران را به سمت و سوی خود جلب کند به گونه‌ای که به عقیده این کارشناسان، کاربران در صورت تمایل به خریداری تبلت، یکی از پررنگ ترین گزینه های انتخابی آن ها آیپدهای اپل خواهد بود.

در این گزارش که در وب سایت 9to5mac آمده است، کارشناسان همچنین از تراشه های پردازنده قدرتمند به کار رفته در آیپدهای اپل و عملکرد مناسب و قابل قبول آن نسبت به سایر برندهای موجود، به عنوان عوامل تاثیرگذار در موفقیت این محصول سخن گفته‌اند.

بر اساس داده‌های منتشر شده از سوی این موسسه تحقیقاتی، اپل موفق شده است در سال ۲۰۱۹ میلادی ۴۴ درصد از کل درآمد بازار جهانی تبلت ها را به خود اختصاص دهد. به عبارتی دیگر، اپل توانسته ۴۴ درصد از کل درآمد به دست آمده از طریق فروش پردازنده‌های تبلت‌ها را در سال گذشته میلادی از آن خود کند.

بعد از اپل، شرکت‌های کوالکام، اینتل، مدیاتک و سامسونگ موفق شده‌اند با قرار گرفتن در ۵ جایگاه برتر درآمدهای کسب شده از بازار جهانی تبلت را در سال ۲۰۱۹ به خود اختصاص دهند. این بدان معناست که سهم کوالکام و اینتل هرکدام حدوداً ۱۶ درصد بوده و مدیاتک و سامسونگ نیز هر کدام حدود ۲۴ درصد در بازار جهانی تبلت موفق به کسب درآمد شده‌اند.


کد مطلب: 60714

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60714/رشد-فروش-تبلت-ها-بازار-جهانی

ايتنا
  https://www.itna.ir