کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین جاهای دیدنی در سفر به دبی

6 ارديبهشت 1399 ساعت 9:20

در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی تعدادی از جاذبه‌های دیدنی این شهر مدرن، راهنمای مختصری برای خرید بلیط هواپیما و مشاهده لیست قیمت هتل های دبی از علی بابا را نیز به شما ارائه دهیم.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



دبی یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری و توریستی در خاورمیانه است. تنوع مکان‌های دیدنی، مراکز خرید بزرگ و لوکس، معماری زیبا و مدرن خانه‌ها و خیابان‌ها، طبیعت شگفت انگیز و همچنین گوناگونی فرهنگ‌ها و آداب و رسوم این شهر، باعث شده است که تقاضای زیاد برای سفر به دبی امری غیر عادی به نظر نرسد. همچنین نزدیک بودن دبی به ایران و آسان بودن سفر به این شهر، باعث جذب گردشگران ایرانی زیادی شده است و تقاضا برای بلیط هواپیما تهران به دبی به خصوص در زمان تعطیلات روندی افزایشی دارد.
برای سفر به هر شهری ابتدا لازم است که اطلاعات کافی راجع به مقصد را داشته باشیم تا در طول سفر دچار سردرگمی و اضطراب نشویم. در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی تعدادی از جاذبه‌های دیدنی این شهر مدرن، راهنمای مختصری برای خرید بلیط هواپیما و مشاهده لیست قیمت هتل های دبی از علی بابا را نیز به شما ارائه دهیم.
 
برج خلیفه، معروف‌ترین نماد دبی
این برج با ارتفاع 828 متری بلندترین آسمان‌خراش دبی است. سالانه افراد بسیاری برای بازدید، صرف غذا یا حتی اقامت به این برج لاکچری می‌روند. رستوران‌های این برج و هتل آن از گران‌ترین و البته مجهزترین مکان‌ها در دبی است.
بی‌شک در بالای این برج، چشم‌انداز زیبایی از شهر دبی را خواهید دید و این منظره به یاد ماندنی یکی از خاطرات رویایی سفرتان خواهد شد. همچنین اگر قصد خرید دارید، می‌توانید با چند قدم پیاده‌روی خود را از برج خلیفه به دبی مال برسانید. 
 
ساحل جمیرا، بهترین مقصد در روزهای گرم دبی
بهترین زمان برای سفر به دبی در فصل پاییز است. اما اگر بلیط هواپیما تهران به دبی خود را در فصل‌های دیگر سال رزرو کردید، باید خودتان را برای گرمای شدید این شهر آماده کنید.
بهترین مکان‌ها برای استراحت و تفریح در این فصل‌ها، ساحل‌های شگفت‌انگیز دبی است. از زیباترین ساحل‌های دبی، ساحل جمیرا در امتداد خلیج فارس و به طول 3 کیلومتر است. در این ساحل زیبا با شن‌های طلایی، علاوه بر اینکه می‌توانید از تفریحانی همچون غواصی و شنا لذت ببرید، امکانات رفاهی منحصر به فردی نیز در اختیارتان قرار دارد که برای شما روزی دلپذیر را فراهم می‌کند. علاوه بر این تفریحات آبی دیگری از جمله موج سواری و اسکی از پرطرفدارترین امکانات این ساحل است. همچنین ساحل جمیرا مکانی بسیار عالی و تمیز برای پیاده‌روی و گشت و گذار روزانه در کنار عزیزانتان است که می‌تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.
 
برترین هنرهای نمایشی امارات در اپرای دبی
اگر از آن دسته افرادی هستید که به تفریحات فرهنگی علاقه دارید، در هر موقع از سال که به دبی سفر کردید، می‌توانید به سالن اپرای دبی بروید. در این سالن مجلل شاهد انواع فعالیت‌های فرهنگی و هنری نظیر تئاتر، ارکستر، اپرا، کنسرت، نمایش مد و فشن و ... خواهید بود. معماری این سالن نیز یکی از شاهکارهای معماری خاورمیانه است. به طوری‌ که نمای بیرونی این سازه به شکل یک کشتی طراحی و ساخته شده است که یادآور بخشی از تاریخ این منطقه است.
 
تماشای اعماق اقیانوس‌ها در آکواریوم دبی
این آکواریوم زیبا در مرکز خرید دبی مال قرار دارد که در آن 140 گونه مختلف ماهی و دیگر موجودات دریایی قابل مشاهده است. در این آکواریوم زیبا علاوه بر بازدید از ماهی‌های گوناگون، امکان غواصی با کوسه‌ها، دیدن حیوانات در حال انقراض و همچنین غذا دادن به آن‌ها از طریق واقعیت مجازی برایتان فراهم شده است.
جالب است بدانید که برای پر کردن این آکواریوم هیجان‌انگیز، بیشتر از 10 میلیون لیتر آب لازم است.
 
تجربه یک روز هیجان انگیز در پارک آبی وایلد وادی دبی
از آنجایی که شهر دبی در اکثر فصول سال آب و هوای گرمی دارد، یکی از مناسب‌ترین تفریح‌ها در این شهر، رفتن به پارک‌های آبی دبی است که مهیج‌ترین آن‌ها پارک وایلد وادی است. اولین چیزی که در مورد این پارک توجه افراد را به خودش جلب می‌کند، استخر موج آن است. زیرا این استخر بزرگ‌ترین استخر موج در کل خاورمیانه است. علاوه بر این بیش از 30 نوع سرگرمی‌های متفاوت و سرسره‌های گوناگون در این پارک وجود دارد که همه آن‌ها طبق آخرین استانداردهای بین‌المللی طراحی و ساخته شده اند که علاوه بر هیجان بالا، ایمنی قابل قبولی دارند. 
 
تهیه بلیط هواپیما، اولین دغدغه مسافران 
آسان‌ترین روش برای تهیه بلیط هواپیما تهران به دبی استفاده از سایت و اپلیکیشن‌های تهیه بلیط است. یکی از این سایت‌های قابل اطمینان علی بابا است. در این روش فقط کافی است با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن علی بابا و مشخص کردن مقصد و تاریخ سفر خود، لیست کاملی از تمام خطوط هوایی را دریافت کنید. سپس شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه خود و فیلتر کردن پروازها با توجه به شرایط خودتان، قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید و بلیط مورد نظرتان را انتخاب و نسبت به رزرو آن اقدام کنید.
از مزایای خرید بلیط هواپیما از علی بابا این است که شما می‌توانید بدون خارج شدن از منزل یا محل کارتان و همچنین به صورت شبانه روزی و آنلاین از تمامی اخبار پروازها و تخفیف‌ها مطلع شوید. این امکان نیز برای شما فراهم شده است که اگر هر مشکلی در روند انتخاب بلیط و رزرو آن داشتید، آن را با کارشناسان مربوطه در میان بگذارید و در اسرع وقت جواب سوالتان را دریافت کنید.
 
 


کد مطلب: 60712

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60712/بهترین-جاهای-دیدنی-سفر-دبی

ايتنا
  https://www.itna.ir