۰
plusresetminus
جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

این سه گام را بردارید و کسب و کار خود را بازگشایی کنید

ایتنا- بیماری کرونا باعث شد که بسیاری از کسب و کارها به تعطیلی کشیده شود اما در صورتی که قصد بازگشایی کسب و کار خود را دارید، حتماً سه گامی که در این مقاله عنوان می‌شود را بردارید.
این سه گام را بردارید و کسب و کار خود را بازگشایی کنید
در چند ماه گذشته اکثریت قریب به اتفاق کشورهای دنیا درگیر بیماری کووید-19 بوده‌اند و به همین خاطر بسیاری از کسب و کارها در دوران قرنطینه به تعطیلی کشیده شده است. در این دوران اقتصاد مردم دنیا با مشکلات زیادی روبرو شد و به این نتیجه رسیدند که چاره‌ای جز عادت کردن به زندگی با ویروس کرونا ندارند.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ونچربیت، حال بسیاری از کشورها دارند تلاش می‌کنند محدودیت‌ها را کاهش دهند تا کسب و کارها مجدداً بازگشایی شود. در صورتی که شما هم جزو این دسته افراد هستید، حتماً سه گام کلیدی و حیاتی که در ادامه عنوان می‌شود را بردارید و پس از آن کسب و کار خود را آغاز کنید.
 

1. سعی کنید فقط به کارهای اصلی بپردازید

 در دوران کنونی که ممکن است هر شخص مبتلا به کووید-19 به مغازه، فروشگاه یا دفتر کار شما مراجعه کند، سعی کنید تنها کارهای اصلی و حیاتی کسب و کار خود را انجام دهید و از کارهای فرعی که مستلزم ورود به جامعه و تماس با افراد مختلف است، بپرهیزید. ورود به جامعه می‌تواند برای شما خیلی خطرناک باشد.

2. نظافت و ضدعفونی کردن را در اولویت قرار دهید

دومین نکته آن است که باید به صورت دائمی و همیشگی بدن و محل کار خودتان را ضدعفونی کنید. شاید فرد قبلی که به محل کار شما مراجعه کرد، مبتلا به این بیماری بوده باشد. بنابراین باید نظافت و ضدعفونی کردن را در اولویت قرار دهید.
 

3. همه کارها را طبق برنامه پیش ببرید

 سعی کنید تمام فرآیندهای کاری شما با برنامه پیش برود. یک دستورالعمل و برنامه برای خودتان تهیه کنید و بنویسید در این دوران چه کارهایی را لازم نیست انجام دهید و به چه مکان‌هایی نیازی نیست بروید. تا حدی که ممکن است فعالیت‌ها را محدود و مشخص کنید. اگر کسب وکار شما یک کسب و کار عمومی است، حتماً تابلوهایی را برای آموزش افراد مختلف نصب کنید و تمهیداتی بیندیشید که تماس به حداقل ممکن برسد.
 
با انجام این اقدامات می‌توانید ریسک ابتلا به کووید-19 را کمتر کنید ولی باید همیشه مراقب باشید؛ زیرا این بیماری در کمین شماست.
 
کد مطلب: 60693
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام