کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فاطمه ذوالقدر:

"نرم‌افزار آموزشی شاد" تنها در دسترس ۳۰درصد دانش‌آموزان است

3 ارديبهشت 1399 ساعت 16:12

ایتنا - نماینده مردم تهران در مجلس خواستار پیش‌بینی سازوکاری جهت آموزش دانش‌آموزان از سوی وزارت آموزش و پرورش برای سال آتی تحصیلی با در نظر گرفتن احتمال شیوع مجدد کرونا در آن زمان شد.



سیده فاطمه ذوالقدر در نشست علنی (سه شنبه، دوم اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: پیشاپیش روز کارگر را نیز پاس می‌دارم از زحمات معلمان به خصوص در این شرایط بحرانی که در فضای مجازی حاضر شده و به فرزندان عزیز آموزش می‌دهند تشکر می‌کنم.

به گزارش ایتنا از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه ملت، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه که قطعا باید به امر آموزش بیشتر توجه کرد، اظهار داشت: دو ماه است که مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل است و باید برای آنها تدبیر جدی شود و البته اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده که البته کافی نیست.

وی افزود: نرم‌افزار شاد که آموزش و پرورش به شدت برای آموزش بر آن تکیه دارد تنها در دسترس 30 درصد دانش آموزان است و نباید دانش آموزان مناطق محروم را فراموش کرد که کتب درسی را نیز به سختی دریافت می‌کنند چه رسد به وسایل ارتباطاتی پیشرفته که کالایی لوکس محسوب می‌شود و زیرساخت نیز برای استفاده از آن وجود ندارد لذا از وزیر انتظار داریم با توجه به پیش‌بینی‌های موجود که ممکن است سال تحصیلی آتی را نیز تحت تأثیر قرار دهد، سازوکاری را تدبیر کنند که عدالت آموزشی محقق شود.

عضو فراکسیون زنان مجلس ضمن گرامیداشت هفته سلامت عنوان کرد: از تلاش های پزشکان، پرستاران، بهیاران و همه کارکنان خدماتی در شرایط بحران کرونا و مقابله با این ویروس تشکر می کنم.

ذوالقدر در ادامه با بیان اینکه کرونا تمام حوزه‌ها را متأثر کرده است، عنوان کرد: اصحاب فرهنگ و رسانه فرصت‌ها را از دست داده و روزنامه‌ها با نسخه‌های الکترونیکی فعالیت می‌کنند که مورد استقبال نبوده و نیاز به حمایت‌های مالی و معنوی دارند.

 


کد مطلب: 60691

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60691/نرم-افزار-آموزشی-شاد-تنها-دسترس-۳۰درصد-دانش-آموزان

ايتنا
  https://www.itna.ir