کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مشخصات لپ‌تاپ جدید HP

3 ارديبهشت 1399 ساعت 10:12

ایتنا - نمایشگرهای بزرگ‌تر با قاب کوچک و فناوری جدید خنک کننده برای کاهش سریع دمای سخت افزارها از جمله مزایای این لپتاپ‌هاست.



شرکت اچ.پی از عرضه لپ‌تاپ‌های جدید خود خبر داده که مجهز به کارت‌های گرافیک قدرتمند جی فورس آر.تی ایکس و کوآردو بوده و از پردازنده‌های نسل دهم اینتل بهره می‌برند.

به گزارش ایتنا از مهر، لپ‌تاپ‌های جدید از خانواده زد.بوک‌ها هستند و مدل‌های به روزشده ZBook Create و ZBook Studio محسوب می‌شوند. نمایشگرهای بزرگ‌تر با قاب کوچک و فناوری جدید خنک کننده برای کاهش سریع دمای سخت افزارها از جمله مزایای این لپتاپ‌هاست.

اچ.پی اعلام کرده که در تولید این لپ‌تاپ‌ها از قطعات پلاستیکی بازیافتی استفاده کرده که از اقیانوس استخراج شده و به دست آمده‌اند. این شرکت مدعی شده که باتری‌های این لپ‌تاپ‌ها با یک بار شارژ برای ۱۷ ساعت استفاده مناسب هستند. البته برای خرید این لپ‌تاپ‌ها باید تا آگوست منتظر بمانید.

پردازنده نسل دهم Core i9 اینتل، پردازنده گرافیکی GeForce RTX ۲۰۶۰ ان ویدیا، ۳۲ گیگابایت رم و دو ترابایت حافظه از جمله مزایای این لپ‌تاپ‌هاست. تفاوت مهم این دو لپ‌تاپ در استفاده از پردازنده Quadro در مدل Create و Quadro RTX ۵۰۰۰ در مدل Studio است. هر دوی این لپ‌تاپ‌ها بیش از ۱۳۰۰ دلار قیمت خواهند داشت.


کد مطلب: 60684

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60684/مشخصات-لپ-تاپ-جدید-hp

ايتنا
  https://www.itna.ir