کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تحویل سیم‌کارت‌های سرپرستان خانوار توسط پست

1 ارديبهشت 1399 ساعت 13:04

ایتنا -مدیر عامل شرکت ملی پست با اشاره به توزیع سیم‌کارت‌های سرپرستان خانوار برای دریافت وام یک میلیون تومانی گفت: سیم‌کارت‌های ثبت نامی سرپرستان خانوار از طریق شرکت ملی پست توزیع می‌شود.



مدیر عامل شرکت ملی پست با اشاره به توزیع سیم‌کارت‌های سرپرستان خانوار برای دریافت وام یک میلیون تومانی گفت: سیم‌کارت‌های ثبت نامی سرپرستان خانوار از طریق شرکت ملی پست توزیع می‌شود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، حسین نعمتی - رییس هیئت مدیره و مدیر عامل پست - با اشاره به ارایه سیم‌کارت‌های سرپرستان خانوار اظهار کرد: پس از اعلام دولت، مبنی بر لزوم ارسال پیامک به کد ۶۳۶۹ از سیم‌کارتی که به نام سرپرست خانوار است برای دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی، تعداد زیادی از متقاضیانی که فاقد این شرط بودند به دفاتر مربوطه برای دریافت سیم‌کارت مراجعه کردند. 

وی افزود: برهمین اساس اپراتورهای تلفن همراه نسبت به تخصیص سیم‌کارت رایگان به این دسته از هموطنان اقدام کردند، بنابراین در روزهای نخست طرح مذکور، تعداد زیادی از این افراد با مراجعه حضوری در دفاتر و نمایندگی‌های اپراتورها ضمن به مخاطره انداختن سلامت خود، زمینه افزایش انتشار این ویروس را فراهم کردند.

بنا بر اعلام شرکت پست، نعمتی خاطرنشان کرد: در همین رابطه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رویه یاد شده را اصلاح کرد و پیشگیری از ثبت‌نام و دریافت حضوری سیم کارت را مورد تاکید قرار داد.

مدیرعامل شرکت پست با بیان اینکه این شرکت همواره در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در عرصه‌های مختلف حضور فعال داشته و نقش موثری در شرایط مختلف بحرانی کشور مانند سیل، زلزله و غیره ایفا کرده است تصریح کرد: در این شرایط خطیر نیز به‌رغم دشواری‌های موجود، ضمن همکاری با اپراتورهای فعال در حوزه تلفن همراه کشور، با ارسال این سیم‌کارت‌ها به نشانی سرپرستان خانوار گامی سترگ در مسیر استمرار فاصله‌گذاری هوشمند و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا برداشته است.

نعمتی یادآور شد: با این تسهیل ایجاد شده برای هموطنان، سرپرستان خانوار، به سامانه‌های تحت وب اپراتورهای تلفن همراه مراجعه و پس از ثبت اطلاعات مورد نیاز از جمله نشانی دقیق پستی و کد پستی محل سکونت، سیم‌کارت به نام وی صادر و پس از تحویل پاکت محتوی سیم‌کارت به پست، این مرسولات در اسرع وقت درب منازل سرپرستان خانوار تحویل می‌شود.


کد مطلب: 60664

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60664/تحویل-سیم-کارت-های-سرپرستان-خانوار-توسط-پست

ايتنا
  https://www.itna.ir