۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۳

آموزش آنلاین به کمک کادر درمانی ویروس کرونا می‌آید

ایتنا - نیروهای کادر درمان می‌توانند با موبایل‌هایشان و درخانه یا تحت نظر کارشناسان بخش مراقبت‌های ویژه به طور زنده به این آموزش دسترسی یابند.
آموزش آنلاین به کمک کادر درمانی ویروس کرونا می‌آید

یک ویدئوی آموزش آنلاین توسعه یافته که مهارت‌های کار در بخش مراقبت‌های ویژه و فعال سازی ونتیلاتور را به کادر درمان آموزش می دهد و به پزشکان فعال در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا کمک کند.

به گزارش ایتنا از مهر، پزشکان و پرستارانی که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا فعال هستند، می‌توانند مهارت‌های خود برای کمک به بیماران نیازمند ونتیلاتور را به وسیله یک کلاس آموزشی آنلاین به دیگران منتقل کنند.

اصولا ماه‌ها طول می‌کشد تا مهارت‌های مورد نیاز در بخش مراقبت‌های ویژه آموزش داده شود اما ابزاری جدید به پزشکان و پرستاران کمک می کند فقط در ۳۰ دقیقه مهارت‌هایشان را به دیگران منتقل کنند.

این ابزار توسط کارشناسان امپریال کالج لندن و شرکت Fundamental VR توسعه یافته تا نیاز به اپراتورهای ونتیلاتور را برطرف کند. ونتیلاتورها به بیماران مبتلا به کووید۱۹ کمک می‌کنند تنفس کنند. 

آموزش آنلاین شامل یک ویدئو است که مهارت‌های اصلی استفاده از ونتیلاتورها  و عملکرد آنها را با دستوراتی گام به گام نشان می‌دهد.این ابزار برای تمام پزشکان و پرستاران در کشورهای سراسر جهان در دسترس است.

نیروهای کادر درمان می‌توانند با موبایل‌هایشان و درخانه یا تحت نظر کارشناسان بخش مراقبت‌های ویژه به طور زنده به این آموزش دسترسی یابند.
کد مطلب: 60655
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام