۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۷

تاثیر مثبت کرونا بر ویدئوکنفرانس‌ها!

ایتنا - محققان معتقدند حتی بعد از پایان همه گیری ویروس کرونا، استفاده از سیستم‌های ویدئو کنفرانس محبوب باقی خواهد ماند و جایگزین بسیاری از سفرهای کاری می شود.
تاثیر مثبت کرونا بر ویدئوکنفرانس‌ها!

محققان معتقدند حتی بعد از پایان همه گیری ویروس کرونا، استفاده از سیستم‌های ویدئو کنفرانس محبوب باقی خواهد ماند و جایگزین بسیاری از سفرهای کاری می شود.

به گزارش ایتنا از فارس، پژوهشگران معتقدند انتشار ویروس کرونا بسیاری از نقص‌ها و مشکلات سیستم های بهداشتی و درمانی را در نقاط مختلف جهان آشکار کرده و همین مساله باعث می شود بسیاری از افراد شاغل و صاحبان مشاغل حتی بعد از فروکش کردن خطر ویروس کرونا علاقه زیادی به سفر کردن نداشته باشند و ترجیح دهند نرم‌افزارهای ویدئو کنفرانس را جایگزین مسافرت های طولانی هوایی و غیره کنند.

امروزه ویروس کرونا استفاده از خدمات اینترنتی را برای پیشبرد امور افزایش داده و میلیون ها نفر با دورکاری وظایف محوله را انجام می دهند. اثبات کارآیی این روش در بسیاری از زمینه‌ها باعث خواهد شد تا چنین روشی به طور گسترده جایگزین دیدارهای حضوری و مسافرت های هوایی و زمینی شود.

طی همین دوره استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی و موبایلی هم افزایش یافته و به نظر می‌رسد محصولات مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی نیز بیشتر با استقبال مواجه شوند. پیش‌بینی می‌شود این دگرگونی‌ها محدود به چند کشور نماند و اکثر کشورهای جهان را تحت تاثیر قرار دهد.
کد مطلب: 60653
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام