کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سیستم عامل Wear OS : دست‌هایتان را بشویید!

سايت خبری ايتنا , 1 ارديبهشت 1399 ساعت 3:00

ایتنا – دستگاه‌های هوشمند نیز شروع به ایفای نقش خود در دوران کرونا کرده‌اند و در این میان سیستم عامل ساعت‌های هوشمند WearOS در اقدامی جالب به قابلیت ویژه‌ای برای یادآوری دستورات بهداشتی به کاربران مجهز شده است.


دستگاه‌های هوشمند نیز شروع به ایفای نقش خود در دوران کرونا کرده‌اند و در این میان سیستم عامل ساعت‌های هوشمند WearOS در اقدامی جالب به قابلیت ویژه‌ای برای یادآوری دستورات بهداشتی به کاربران مجهز شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  gizmodo، این سیستم عامل می‌تواند به‌صورت منظم در بازه‌های زمانی مناسب برای حفظ سلامت کاربر به او اعلام کند که باید دستان خود را بشوید.
 
در حقیقت یکی از اقدام‌های بسیار مهمی که سازمان بهداشت جهانی بر روی آن تاکید داشته است، شستشوی منظم دستان کاربران است و به همین دلیل نیز این سیسم عامل، این اقدام بهداشتی را یک گام به پیش برده است.
 

 
 
این تایمر بخشی از نسخه 5.4.0 این سیستم عامل است و تمام کاربرانی که به دستگاه‌های مجهز به این نسخه از WearOS دسترسی دارند از این قابلیت بهره‌مند خواهند بود.
 
این قابلیت مدت زمانی که باید دستان خودر ا بشویید را برای شما اندازه خواهد گرفت و پس از این که مدت زمانی کافی دستان خود را شستید، این سیستم به شما تبریک خواهد گفت.
 
نکته جالب این است که این برنامه به شما پیشنهاد می‌کند که برای مدت زمان 40 ثانیه دستان خود را بشویید و این امر با 20 ثانیه‌ای که بیشتر شما از بیانیه سازمان بهداشت جهانی به یاد دارید متفاوت است ولی نکته مهم این است که به یاد داشته باشید که این 20 ثانیه در حقیقت حداقل زمان مورد نیاز برای شستشوی دستان توسط کاربران است.
 


کد مطلب: 60639

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60639/سیستم-عامل-wear-os-دست-هایتان-بشویید

ايتنا
  https://www.itna.ir