کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در سه ماهه سوم امسال

گوشی جدید نوکیا با دوربین فوق‌العاده رونمایی می‌شود

27 فروردين 1399 ساعت 17:17

ایتنا - گزارشی جدید نشان می‌دهد شرکت HMD Global  احتمالا  نوکیا ۷.۳ را در سه ماهه سوم سال جاری میلادی رونمایی کند.  



طبق گزارش‌ها موبایل نوکیا ۷.۳ در سه ماهه سوم سال جاری رونمایی می‌شود که تنظیمات دوربین پشتی آن ۴ تایی است. احتمالا دوربین اصلی دستگاه ۴۸یا ۶۴ مگاپیکسل باشد.

به گزارش ایتنا از مهر، نوکیا ۷.۲ در سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی رونمایی شد و مجهز به  ۳ دوربین پشتی بود که یکی از آنها ۴۸ مگاپیکسل بود. گزارش جدید حاکی از آن است که نوکیا ۷.۳ با تنظیمات دوربین پشتی ۴ تایی عرضه می‌شود.

طبق گزارش «نوکیا پاور یوزر» قابلیت‌های دوربین این دستگاه بسیار بهتر از  پردازشگرهای موبایل آن هستند. از آنجا که موبایل های نوکیا 8.3 5G و نوکیا ۵.۳ دارای ماژول دوربین دایره شکل هستند، پیش بینی می شود ۴ دوربین نوکیا ۷.۳ نیز با به شکل دایره پشت دستگاه نصب شده باشند.

البته هنوز مشخصات نهایی نوکیا ۷.۳ مشخص نیست. اما یک نمونه از این دستگاه مجهز به حسگر دوربین ۴۸ مگاپیکسلی زایس بوده است. از سوی دیگر احتمال دارد دوربین اصلی دستگاه ۶۴ مگاپیکسلی باشد.  

دوربین سلفی این موبایل نیز ۲۴یا ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

در موبایل نوکیا ۷.۲ از پردازشگر اسنپ دراگون ۶۶۰ استفاده شده بود. اکنون کارشناسان معتقدند احتمالا در نوکیا ۷.۳ از تراشه اسنپ دارگون سری ۷ استفاده کنند. همچنین پیش بینی می شود این دستگاه در نسخه های 4G و 5G عرضه شود.


کد مطلب: 60626

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60626/گوشی-جدید-نوکیا-دوربین-فوق-العاده-رونمایی-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir