کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز ۱۰ فعلا پشتیبانی می‌شوند!

27 فروردين 1399 ساعت 17:04

ایتنا - مایکروسافت اعلام کرده که به علت شیوع ویروس کرونا که منجر به دورکاری کارکنان و پرسنل بسیاری از شرکت‌های مختلف در کشورهای جهان شده است، فرایند پایان دادن به پشتیبانی خود از نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز ۱۰ را با حداقل شش ماه تاخیر آغاز خواهد کرد.



شرکت مایکروسافت اعلام کرد که پایان پشتیبانی از نسخه های قدیمی تر ویندوز 10 را تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا و دورکاری بسیاری از کارمندان در شرکت های مختلف حداقل ۶ ماه به تاخیر خواهد انداخت.

به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت مایکروسافت به عنوان توسعه دهنده سیستم عامل ویندوز پیشتر اعلام کرده بود می‌خواهد پشتیبانی خود از نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز ۱۰ را پایان ببخشد. این غول تکنولوژی حالا به تازگی اعلام کرده که به علت شیوع گسترده ویروس کرونا که منجر به دورکاری کارکنان و پرسنل بسیاری از شرکت‌های مختلف در کشورهای جهان شده است، فرایند پایان دادن به پشتیبانی خود از نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز ۱۰ را با حداقل شش ماه تاخیر آغاز خواهد کرد.

طبق این بیانیه مایکروسافت خاطرنشان کرده است: ما عمیقاً با مشتریان و کاربران خود در کشورهای مختلف جهان که هم اکنون به شدت با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، همکاری و تعامل خواهیم داشت و بدین ترتیب عدم پشتیبانی از نسخه های قدیمی‌تر ویندوز ۱۰ را به تعویق خواهیم انداخت تا موجب استرس و اضطراب کاربران خود در این شرایط بحرانی نشویم.

طبق گزارش‌های پیشین منتشر شده از سوی مایکروسافت، این شرکت قصد داشت پشتیبانی از نسخه ۱۷۰۹ ویندوز ۱۰ را روز گذشته ۱۴ آوریل و نسخه ۱۸۰۹ ویندوز ۱۰ را ۱۲ ماه مه پایان بخشد که به ترتیب به تاریخ‌های ۱۳ اکتبر و ۱۰ نوامبر به تعویق افتادند.

بر اساس گزارش وب سایت The Verge، از دیگر نسخه‌های ویندوز که حداقل با ۶ ماه تاخیر به پایان زمان پشتیبانی خود خواهند رسید، می‌توان به نسخه‌های Configuration Manager 1810 ، SharePoint Server 2010 ، SharePoint Foundation 2010 ،Project Server 2010 و Windows Server 1809 اشاره کرد.


کد مطلب: 60625

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60625/نسخه-های-قدیمی-تر-ویندوز-۱۰-فعلا-پشتیبانی-می-شوند

ايتنا
  https://www.itna.ir