کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احتمال عرضه نسخه جدید سرفیس گو توسط مایکروسافت

7 ارديبهشت 1399 ساعت 14:49

ایتنا- به نظر می‌رسد که مایکروسافت بالاخره پس از گذشت دو سال از زمان عرضه سرفیس گو قصد دارد تا نسخه جدید این تبلت را به بازار عرضه کند


به نظر می‌رسد که مایکروسافت بالاخره پس از گذشت دو سال از زمان عرضه سرفیس گو قصد دارد تا نسخه جدید این تبلت را به بازار عرضه کند
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، گزارش‌های به‌دست‌آمده از Windows Latest و Windows Insider حاکی از آن است که مایکروسافت مجوز "دستگاه محاسباتی قابل حملی" را از گروه ارتباطات فدرال دریافت کرده است.
 
البته هنوز مشخص نیست که این تبلت نسخه به‌روز شده سرفیس گو باشد، اما همان نام کدگذاری شده‌ای که برای سرفیس گو به‌کاررفته بود در تست‌های گیک بنچ این دستگاه دیده می‌شود.
 
علاوه بر این، بلاگری به نام دن چارلتون فهرست خرده‌فروشی اروپا را برای دستگاهی به نام " Surface Project V " عرضه کرده است که قیمت‌های آن با آنچه از سرفیس گو انتظار می‌رود همخوانی دارد.
 

 
 
شایعه‌های پیرامون نسخه جدید سرفیس گو اعلان کرده‌اند که این دستگاه به‌احتمال بسیار زیاد به طراحی مشابه 10 اینچی سرفیس گو اصلی وفادار است.
مدل پایه این سری به پردازنده نه‌چندان قوی Pentium Gold تجهیز خواهد شد، اما نسخه دیگر این سازه با پردازنده Core M عرضه می‌شود.
علاوه بر این، گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که یکی از این دستگاه‌ها از فناوری LTE پشتیبانی می‌کند.
 
هنوز مشخص نیست که این تبلت چه زمانی به بازار عرضه می‌شود، اما منابع آگاه در این رابطه اعلام کرده‌اند که تاریخ عرضه آن احتمالا برای اواخر ماه آوریل یا اوایل مه در نظر گرفته خواهد شد.
البته این تاریخ با دوران قرنطینه در بسیاری از کشورها همزمان شده است اما با این‌ وجود، کسانی که به دنبال خرید تبلتی نه‌چندان قوی هستند، صبر زیادی در پیش ندارند.
 


کد مطلب: 60618

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60618/احتمال-عرضه-نسخه-جدید-سرفیس-گو-توسط-مایکروسافت

ايتنا
  https://www.itna.ir