۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۹

علیرغم بحران کرونا: iOS فاصله خود را با اندروید کمتر کرد

ایتنا- آمار و ارقام سازمان‌های معتبر حاکی از آن است که فاصله سیستم‌عامل iOS درزمینهٔ سهم بازار با سیستم‌عامل اندروید بسیار کم شده است.
علیرغم بحران کرونا: iOS فاصله خود را با اندروید کمتر کرد
آمار و ارقام سازمان‌های معتبر حاکی از آن است که فاصله سیستم‌عامل iOS درزمینهٔ سهم بازار با سیستم‌عامل اندروید بسیار کم شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  hindustantimes، گزارش‌های به‌دست‌آمده از سازمان آماری CIRP حاکی از آن هستند که اپل در سه ماهه اول سال 2020 بیشترین فعال‌سازی iOS را تجربه کرده است. این سیستم‌عامل در بازه زمانی یاد شده توانست 44 درصد از سهم بازار را در آمریکا به خود اختصاص دهد.
 
سیستم‌عامل iOS در سه ماهه اول سال 2018 میلادی با وجود برتری 70 درصدی اندروید از سهم بازار فعال‌سازی‌های بیشتری را نسبت به این سیستم‌عامل تجربه کرد. آمار و ارقام جدید نشان‌دهنده این است که اپل با رشد 12 درصدی نسبت به دو سال گذشته قطعا سیاست‌های درستی اتخاذ کرده است.
 
 
 
بااین‌حال وفاداری کاربران اندروید و iOS به میزان 90 درصد بوده است و همین نشان‌دهنده ن است که هنوز 10 درصد باقی‌مانده از این بازار مایل است که از iOS به اندروید یا بالعکس مهاجرت کند. طبق نمودار ارائه شده توسط CIRP، وفاداری به سیستم‌عامل اندروید و iOS در سه ماه اول سال 2019 بیش از 90 درصد بود.
 
مایک لوین به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران CIRP در این رابطه اظهار کرد که:« وفاداری به سیستم‌عامل در درجات بسیار بالایی ثابت است. در طی چهار سال گذشته، حدود 90 درصد از فعال‌سازی‌های تلفن‌های همراه با سیستم‌عامل قبلی خریدار مطابقت داشت. برخلاف تلاش‌های اپل برای جذب کاربران اندروید به iOS و تلاش‌های مشابه تولیدکنندگان دستگاه‌های اندرویدی برای جذب مشتریان آیفون، استفاده از سیستم‌عامل در میان مهم‌ترین وابستگی‌های مصرف‌کننده قرار دارد.»
 
کد مطلب: 60592
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام