کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پایان کار برای دستیار هوشمند صوتی سامسونگ

2 ارديبهشت 1399 ساعت 13:09

ایتنا- کمپانی سامسونگ به‌صورت رسمی اعلام کرد که سرویس‌دهی دستیار هوشمند قدیمی S Voice از اول ماه ژوئن متوقف خواهد شد


کمپانی سامسونگ به‌صورت رسمی اعلام کرد که سرویس‌دهی دستیار هوشمند قدیمی S Voice از اول ماه ژوئن متوقف خواهد شد
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، سامسونگ در پی رقابت با اپل در سال 2012 از دستیار هوشمند جدید خود به سیری پرده‌برداری کرد.
این دستیار هوشمند برای اولین بار برای گلکسی اس 3 عرضه شد.
 
در کنار ویژگی‌های دیگر نظیر صفحه‌ نمایش 4.8 اینچی، پردازنده قدرتمند چهار هسته‌ای و رابط کاربری TouchWiz موجب برتری واقعی این همراه هوشمند نسبت به نمونه‌های عرضه‌شده به بازار در آن بازه زمانی شد.
 
البته دستیار هوشمند S Voice که برای دستگاه‌های گلکسی اس 3 به عهد عرضه شد نتوانست با بازار رقابتی امروز هماهنگ بشود و در نتیجه سامسونگ برای پر کردن خلاءهای این دستیار هوشمند، به فکر عرضه بیکسبی افتاد.
با این‌ حال، بیکسبی هم نتوانست به موفقیت چندانی دست پیدا کند، اما  در این شرایط سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد تا به‌صورت کامل خدمات S Voice را لغو کند.

 دستیار صوتی
 
علاوه بر این، سامسونگ اعلام کرده است که پوشیدنی‌هایی مانند گلکسی واچ و گلکسی اکتیو به‌زودی به‌روزرسانی بیکسبی را دریافت خواهند کرد، اما گیر اس 3 و گیر اسپرت تا زمان غیرفعال شدن S Voice در اول ماه ژوئن این به‌روزرسانی را دریافت نخواهد کرد.
 
البته این ویژگی هیچ‌گاه به حدی خوب کار نکرد که در حال حاضر مخاطبان زیادی داشته باشد، اما قطعا از کار انداختن آن برای کسانی که از قابلیت‌های این دستیار هوشمند استفاده می‌کنند و در حال حاضر توان مالی به‌روز کردن دستگاه خود را ندارند، مشکل‌ساز است.
البته هنوز هم دستیارهای هوشمند دیگر نظیر بیکسبی، دستیار گوگل یا الکسا روی این دستگاه‌های قدیمی کار می‌کنند.
 


کد مطلب: 60591

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60591/پایان-کار-دستیار-هوشمند-صوتی-سامسونگ

ايتنا
  https://www.itna.ir