کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا وارد نقشه گوگل می‌شوند

24 فروردين 1399 ساعت 23:27

ایتنا - اپل اعلام کرده با به‌روزرسانی نرم افزار نقشه خود محل‌هایی را که در آنها آزمایش ابتلاء به کرونا انجام می‌شود، نمایش می‌دهد.



اپل اعلام کرده با به‌روزرسانی نرم افزار نقشه خود محل‌هایی را که در آنها آزمایش ابتلاء به کرونا انجام می‌شود، نمایش می‌دهد.

به گزارش ایتنا از مهر، افرادی که از گوشی‌ها و رایانه‌های اپل استفاده می‌کنند از این پس می‌توانند با استفاده از سیستم عامل آی.او.اس و اپلیکیشن نقشه آن، محل ارائه خدمات تست کرونا را در نقاط مختلف آمریکا مشاهده کنند.

اپل چندی قبل وب سایتی را راه اندازی کرد که به مؤسسات خدمات درمانی امکان می‌دهد تا نام خود را به عنوان مراکز ارائه دهنده خدمات تست کرونا ثبت کنند. حالا اطلاعات این وب سایت به برنامه نقشه اپل اضافه شده و کاربران می‌توانند ضمن مشاهده محل دقیق این مراکز به اطلاعات دیگری مانند نحوه پذیرش، نوع تست انجام شده (بیمارستانی یا آزمایشگاهی)، موقعیت دقیق ساختمان انجام تست و غیره دسترسی یابند.

اپل چندی قبل وب سایتی را نیز راه‌اندازی کرده بود که کاربران با وارد کردن اطلاعاتی در مورد وضعیت سلامتشان می‌توانستند از میزان احتمال ابتلاء به کرونا مطلع شوند. حالا با راه‌اندازی خدمات جدید یافتن محل تست کرونا برای افراد مشکوک به ابتلاء ساده‌تر شده است.


کد مطلب: 60581

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60581/آزمایشگاه-های-تشخیص-کرونا-وارد-نقشه-گوگل-می-شوند

ايتنا
  https://www.itna.ir