۱
۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۰

افزوده شدن دو قابلیت مهم به واتس‌اپ

ایتنا- نسخه بتای نرم‌افزار واتس‌اپ برای سیستم‌عامل اندروید با قابلیت اصلی و جدید به نام‌های جستجوی پیشرفته و قوانین دانلود خودکار عرضه شده است.
افزوده شدن دو قابلیت مهم به واتس‌اپ
نسخه بتای نرم‌افزار واتس‌اپ برای سیستم‌عامل اندروید با قابلیت اصلی و جدید به نام‌های جستجوی پیشرفته و قوانین دانلود خودکار عرضه شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، جدیدترین نسخه بتای پیام‌رسان واتس‌اپ خبر از آن می‌دهد که قابلیت‌های جدیدی در راه ورود به نسخه پایدار این نرم‌افزار هستند. از این سری قابلیت‌ها می‌توان به جستجوی پیشرفته، پشتیبان‌های حفاظت‌شده با پسورد و قوانین دانلود خودکار یاد کرد.
 
تنها اطلاعاتی که هم‌اکنون در دست است این است که این قابلیت‌ها فعلا برای کاربران اندروید عرضه خواهد شد و البته کاربران iOS قابلیت جستجوی پیشرفته را با نسخه بتای iOS 2.20.30.25 واتس‌اپ تجربه کرده بودند. افرادی که آرشیو پیام‌های بسیار گسترده‌ای دارند می‌دانند که ردیابی فایل‌ها و لینک‌هایی که به آن‌ها ارسال شده است بسیار دشوار است اما قابلیت جستجوی پیشرفته می‌تواند این مشکل را تا حد زیادی حل کند.
 
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که جستجوی پیشرفته دسترسی به انواع مختلف محتوای ارسال شده در واتس‌اپ را آسان‌تر خواهد مرد. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید عکس‌ها، صداها، لینک‌ها، فایل‌های گیف، ویدیوها و اسناد را با تایپ متن جستجو کنید. البته هنوز تاریخ عرضه این قابلیت مشخص نیست اما احتمالا با استقبال گسترده‌ای روبرو خواهد شد.
 
یکی دیگر از قابلیت‌های جدید عرضه شده جدیدترین نسخه بتای این نرم‌افزار برای سیستم‌عامل اندروید قوانین دانلود خودکار است. این قابلیت در حال حاضر در مرحله توسعه و تکمیل قرار دارد و پس از پایان ساخت آن به شما در ذخیره‌سازی داده‌ها کمک می‌کند. گزارش‌های به‌دست‌آمده نشان از این دارند که فعال شدن این قابلیت موجب می‌شود که تصاویر، ویدیوها، اسناد و پیام‌های صوتی مورداستفاده دائمی کاربر به‌صورت خودکار از طریق واتس‌اپ دانلود شود. این گزینه پس از ورود به نسخه پایدار واتس‌اپ به‌صورت پیش‌فرض فعال خواهد بود.
 
کد مطلب: 60537
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
واتس اپ ژیان پیام‌رسان هاست😐 یک دهم تلگرام قابلیت نداره
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام